Doen jullie iets "extra's" om zwanger te worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bezigbijtje, 11 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mandy1984

Mandy1984 Lid

14 feb 2010
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben op 4 februari gestopt met de pil, maar we zijn nog niet begonnen met "klussen" (we oefenen wel natuurlijk! ;)). Ik wil namelijk eerst m'n eerste "normale" ongi afwachten enzo.
    Maar ik ga vanaf vandaag al wel beginnen met Puur Mama (van VSM), omdat ik overal hoor/lees dat je 4 weken voor de bevruchting al moet beginnen met foliumzuur... Omdat je natuurlijk nooit kan weten wanneer het raak zal zijn en het iig niet schadelijk is, begin ik er alvast mee!

Ik zou er iig niet mee wachten tot je zwanger bent! :)

2. mii1989

mii1989 Bekend lid

15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja k wacht aantal maanden af, ga ook nog niet echt klussen , eerst gewoon oefenen haha( en ik ben ook 4 feb gestopt met pil , ( jan. bijna nix geslikt ))
    Puur mama is dat het zelfde als foliumzuur?
    Ik vindhet beetje eng om het te halen, haha strax allemaal bekenden om mij heen ;)

3. Mandy1984

Mandy1984 Lid

14 feb 2010
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zijn allerlei "zwangerschapsvitamines" met foliumzuur :)
    (de door de Gezondheidsraad geadviseerde hoeveelheid)
    Ik heb vanmiddag ook wel een aantal keer om me heen gekeken hoor, voordat ik met het doosje naar de kassa liep... Maar goed, het staat tussen de rest van de VSM-producten, dus valt niet echt op als je daarbij staat ;)

4. mii1989

mii1989 Bekend lid

15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankje wel..!

5. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    wat ik deze maand extra heb gedaan

Ovulatietestjes gebruikt
    Eerst de man en dan de vrouw hoogtepunt :)
    en ff met de benen omhoog, je weet maar nooit.
    foliumzuur slikte ik al

6. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    niet meer,, wij zitten in maand 15 en vinden het zo wel goed geweest, laten natuur maar lekker zijn gang gaan want we mogen pas weer in sept terug naar de gynaecoloog komen omdat ik vorig jaar sept een vroege mk heb gehad..

geen extra kosten meer van testen of stress.. even alles laten begaan want je wordt er moe van :)

7. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Ik slik foliumzuur. Idd 10 minuten met je benen omhoog na de sex (bekken kantelen) daarvan is het bewezen dat vrouwen sneller zwanger worden als ze dat doen. Verder rook ik niet en drink ik bijna nooit, ook heb ik geen overgewicht, anders zou ik daar wat aan doen. Sinds deze maand ben ik begonnen met ovulatietesten. Hopelijk helpt dat om "gerichter" te klussen. Ik heb een zoontje van bijna 1,5 jaar en zou het leuk vinden als het leeftijdverschil niet te groot wordt (mocht het ons gegund zijn). Vandaar dat ik nu "beter" mijn best doe als bij de eerste.

En dat verhaal over jongens (snelle zwemmers) en meisjes (blijven langer in leven) klopt volgens mij hoor. Heb ik wel eens gelezen in een boek oid.

Deel Deze Pagina