Mijn man strijkt ook hoor, liever niet maar als het moet wel. Het komt wel eens voor dat hij perse een overhemd aan wil wat nog bij het strijken ligt dan moet hij wel . Ook strijkt hij dan meteen de rest weg. Niet dat we hier veel strijken, alleen overhemden en blouses, ow ja en nu de lakentjes voor inde wieg .
Polletje erbij had leuk geweest Maar.. nee. Mijn man strijkt niet. Hij kan ook niks opvouwen. Maar hij heeft zijn eigen taken die hij wel eens voltooit
Normaal strijk ik, maar als we weg moeten en er moet nog gauw iets gestreken worden wat ik/hij of de kids aan moeten, strijkt hij rustig het spul zodat ik bijv snel onder de douche kan.
Voordat Luuk er was streek mijn man altijd, omdat het vooral zijn blousejes waren en hij dat beter kan. Maar nu Luuk er is doen we het beide.
Ja hoor, hij strijkt zelf z'n kleding, overhemden enzo. Hij kan dat netjes. Ik heb een strijkvrij-programma op de wasmachine, zodat ik zo min mogelijk hoef te strijken! Niet echt mijn hobby.. maar wil er natuurlijk wel kreukelvrij bij lopen natuurlijk, dus we ontkomen er niet altijd aan.
Ik kan niet eens strijken. Dus hij strijkt. Maar wij strijken zowat niets dus als hij eens een overhemd aan wilt dan strijkt hij het a la minuut voordat we gaan.
Hij kan het wel, maar hij doet het alleen in hoogstnoodzakelijke gevallen! Verder doe ik de strijk van ons gezin. Moet ik er wel bij zeggen dat hij wel de rest van het huishouden doet.... hij is thuisblijfpapa en ik mag de centjes binnenbrengen
Euh? Waarom zou een man niet strijken? Huishouden is huishouden, toch? Mijn man 'moet' niks, als de wasmand hier klaar staat begint hij er gewoon zelf aan. Net zoals de rest van het huis eigenlijk, als hij iets zit zal hij het doen, daar moet ik helemaal niet achter zitten. Wij wisselen hier gewoon af, doen allebei wat moet gedaan worden. (Al haat hij afstoffen, dat slaat hij altijd stiekem over maar ik haat dweilen dan weer, hehe) De strijkplank bijt niet hoor, ik zie echt niet in waarom strijken zo meer vrouwelijk zou zijn dan de rest van het huishouden?
Hahahaha, ik zie het al voor me!!! Nee hij strijkt niet, heeft het ook denk ik nog nooit gedaan! Hij doet eigenlijk altijd de vaatwasser en vuilnis weg doen. Regelmatig een wasje ophangen en stofzuigen ofzo. Ik weet dat mijn vader altijd zijn eigen overhemden strijk, dus wel een man die strijkt
Meestal strijk ik, maar mijn man kan beter strijken dan ik. Dus als ik er geen zin in heb, doet hij het. Verder heeft hij zojuist de zolder en de 1e verdieping helemaal gezogen en gedweild. Verder heeft hij de badkamer schoon gemaakt. En dat doet hij niet alleen omdat ik nu zwanger ben... Ik moet ook wel zeggen dat ik hem altijd heb gepushed om mee te helpen in het huishouden. We werken beide 40 uur en doen graag leuke dingen samen, maar dan moeten we ook samen voor het huishouden zorgen. Ik kan niet beide tegelijk. Maar eerlijk is eerlijk; er is nooit strijd over geweest. Ik denk soms dat mijn man meer in het huishouden doet dan ik...
Volgens mij vraagt niemand zich ook af waarom een man wel of niet zou strijken... De vraag is óf jouw man strijkt!
Hij zal wel moeten, ik doe het niet... Koop voor mezelf bewust kleding die niet of amper gestreken hoeft te worden, als ik ergens een hekel aan heb, is dat het wel! Zijn overhemden mag hij dus lekker zelf doen!