Wel jammer zeg,naam van topic .. Maar mijn man strijkt niet en ik ook zo min mogelijk, sla was uit en vouw het strak op!
Ja, helaas voor jou man, míjn man strijkt gewoon zijn eigen overhemden, waarom niet? Lompe opmerking overigens: geen man strijkt... van welke planeet komt hij? En dan deze: mijn man is gevaarlijk met de strijkbout?...vast niet met de boor, zaagmachine etc...jaja
Af en toe strijkt hij, maar meestal doe ik het zelf. Komt ook omdat ik de was direct na het strijken opruim, hij kan niet zo netjes vouwen
Mijn man niet Maar mijn moeders ex was dol op strijken en had zelfs een hele supersonische strijkijzer aangeschaft.
Mijn man strijkt ook, kan het ook goed en snel. En ook voor alle andere huishoudelijke taken draait hij zijn hand niet om. Maar ik ben wel degene die het meest strijkt, heb ik ook meer tijd voor.
Mijn man moet op zijn werk verplicht overhemden aan. Nu heb ik echt een gruwelijke hekel aan strijken, dus mijn man strijkt lekker zijn eigen overhemden. Hij is er heel goed in inmiddels . Dus ja, mijn man strijkt!
Ja hoor, mijn man strijkt. Ik heb voor mezelf vrijwel geen kleding wat ik moet strijken. En als manlief een blouse aan wil, dan strijkt hij die zelf. En vaak neemt hij dan ook nog de kleding van dochterlief mee.
Mijn vriend strijkt alles vlak voordat ie het draagt. Soms strijkt ie ook overnieuw wat ik al gestreken heb. Het gaat in nette stapels de kast in, maar als hij kleren uit gaat zoeken dan moet alles opengevouwen en gaat het slordig weer terug. Ikzelf strijk gewoon wat er op de stapel ligt, meestal mijn eigen kleding eerst, als ik nog tijd over heb dan ook wat dingen van hem.
Nee, maar ik doe het zelf ook maar 2x per jaar ofzo. Gewoon de dingen die eigenlijk gestreken moeten worden meteen vanuit de machine op een hangertje laten drogen, dan hoef je haast nooit te strijken.
Mijn man is de enige in huis die strijkt. Ik koop geen kleren die gestreken moeten worden ('ik haat strijken'!), dus als hij zijn blouses gestreken wil hebben mag hij zelf aan de bak.
Wwwoooowww wat een reacties Nou ik heb genoeg bewijs er zijn dus heel veel mannen die strijken... Oh op de vraag van welke planeet hij komt moest ik van m antwoorden "hij komt net terug vanuit de ruimte" (heeelll flauw!!!)
Ja hoor strijkt zijn eigen shirts! Enne voor gaatjes in mijn kleding kan ik ook altijd bij hem terrecht, hij naait mooier........nee hoor vindt dat prima, heb er echt een bloed hekel aan