Alleen zijn eigen kleding... Ik krijg het nooit zo goed voor elkaar, maak de kreukels alleen erger ik hang de was trouwens meestal zo op, dat het na het drogen kreukelvrij is.
Mijn man strijkt vaker dan ik *schaamschaam* overigens zal dit wel veranderen als de kleine komt.. Mijn eigen kleding hoef ik meestal niet te strijken omdat ze strak zitten behalve blouses maar die leg ik dan vaak naast de kleding van vriendlief in de ochtend en dan strijkt hij die gelijk als hij zijn kleding doet
Ik kan dat echt niet begrijpen, dat als je denkt dat hij het expres heeft gedaan, hij er op zo'n manier onderuit kan komen...... Als mijn man of zoon van bijna 16, wat moeten doen hier (bijv was vouwen) roepen ze om het hardst dat ze dat niet zo goed kunnen...... Mijn antwoord is dat altijd "alsof ik het kon toen ik geboren werd" Ik heb het nl ook ooit moeten leren net als alle andere vaardigheden, tegenwoordig helpen ze zodra ik erom vraag. Kijk ze hoeven hier niet zo heel veel, man werkt veel meer dan ik, dus vind ik het logisch dat ik het meeste doe hier, maar als ik wat vraag doen ze het meestal ook direct want zodra ze zeggen "dat doe ik zo" (en dat zo duurde altijd heeeel lang) gaf ik als antwoord: Als ik wilde dat je dat zo ging doen, had ik het niet nu gevraagd, maar over 10 min pas! Maar ieder doet het op zijn eigen manier, ik ben op dat punt hier in huis echt wel streng, en dat moet hier ook wel, anders kan ik echt alles zelf doen, als ik ze hier niet achter de broek aan zit.
Ik HAAT strijken, en kies mijn kleren ook echt uit op uitdewasindekast kwaliteit Vriendlief wil soms graag blousejes aan naar zijn werk.. Soms strijk ik ze maar meestal doet hij het zelf 's morgens omdat hij dan perse die blouse aan wil die dag en ik het vertik om dan op te staan en het voor hem te doen Doe maar wat anders aan zeg ik dan Dus jaa hij strijkt omdat ik het vertik
Nee dat doet mijn mannetje niet! maar ik ga daar geen discussie van maken. Ik strijk het wel voor hem!
Ik vind strijken niet erg. Heb dan ook zo'n hypermoderne stoom ding dan ga ik HELEMAAL los hahahaha! Mijn man strijkt niet die doet andere dingen
Idem, ik strijk hier voor 2 volwassenen en 4 kids. 't Is niet mijn hobby, maar iemand moet het toch doen...
Ik strijk de overhemden van vriendlief... Als ik dat niet doe zegt hij: "Dat geeft niet, dan trek ik ze zo wel aan naar mijn werk"... Tsja... en dat wil ik dan ook weer niet laten gebeuren.
ik doe het met plezier.. die arme jongen staat een eeuwigheid te pielen terwijl ik in 5 min klaar ben.. hij werkt hard ik zit thuis ivm ziekte. ik laat hem sochtends dus ook langer liggen en strijk zijn kleding dan voor hem.
mijn man kan het wel, maar doet het niet. ik strijk bijna alle was, maar heb er ook niet echt een hekel aan. ik vind het het minst vervelende huishoudelijke klusje
Wij strijken hier alleen strijkkralen . Mocht er een overhemd gestreken moeten worden, doet manoeif het maar zelf, als ik ergens een hekel aan heb is het strijken
Wij kunnen allebei strijken, laatste jaren doet mijn man het meestal Vind k niet erg Wij hebben alle huishoudelijke klusjes redelijk verdeeld.. Doen allebei alles als het moet, maar over het algemeen wel redelijk vaste taakverdeling..