Wat hebben jullie gekocht van de kinderbijslag? Ik moest het zonodig weer in een keer uitgeven... Geslaagd! Bekijk bijlage 255843
Altijd lekker als het binnenkomt maar bij ons gaat het gewoon mee in de andere kosten. Moet toch eens goed opletten wanneer het komt en opzij zetten. Heb jij het trouwens niet vroeg? Dacht dat het 1juli kwam?
Ow is dat alweer binnen dan?? Ik doe nooit iets van de kinderbijslag. Als het binnen is deel ik het door 2 en gaat het naar de rekeningen van de kids
Hier geen KBS. In Frankrijk krijg je dat alléén bij minimaal 2 kids. Heb het ook niet nodig, mijn zoontje krijgt zijn natje en droogje wanneer hij het nodig heeft.
Volgens mij heeft niemand nog KBS ontvangen, rond de 5e wordt het pas gestort. Waarschijnlijk heeft TS het alvast uitgegeven.
Haha hier is kgb zelfde dag al foetsie voeding luiers douchegel kleertjes van alles halen wij met die 85 euro. Dat *blaas* en weg kgb
Dan is het geld wel heel nuttig besteed! Wij krijgen het niet, dus wist ook helemaal niet hoeveel je kreeg (per maand)?
Huh hoezo 5 juli pas? Ik krijg het altijd op het 1e en als het weekend is of feestdagen ofzo, dan komt het de 1e beste x binnen.
Kijk maar op svb .nl staat betaling verwacht op 5 juli. Maar ik heb vrijdag met die vrouw geproken ze zei het staat al vanaf vrijdag klaar om over gemaakt te worden.
Nou agter ik krijg nog van 6 maanden en aangezien ik graag een moeder fiets wil halen ja heb ik het echt nodig. Wij leven maar van 1 inkomst ik werk namelijk nog niet.
KGB heb ik hier wel gehad, kinderbijslag nog niet. Maar je hebt zo te zien lekker geshopt voor je dame!!