Vroeg ik me even af. Vraag je een plaatje aan, doe je mee als vrijwilliger, heb je een eigen actie opgezet, ga je kijken in Haarlem? Ik zie heel veel mensen die erg enthousiast bezig zijn, maar hier lees ik er niets over.
Indirect hebben wij er wel al aan meegedaan. Hier op school hielden ze een kerstmarkt, en wat je daar dan kocht, ging dan naar Serious Request. Dus ja... ik heb meegedaan.
Nee ook hier niet. Word tijd dat we eens aan eigen mensen gaan denken ipv al dat geld in een bodemloze put te gooien.
Oh ja. Ik doe gewoon aan beide mee - een evenement voor de voedselbank in Nederland, en SR. Dat gaat prima.
Serious Request is dit jaar in onze regio en er is eerlijk gezegd ook niet echt onderuit te komen Op de school van mijn dochter hadden de kinderen kerstkaarten gemaakt, die zijn afgedrukt door een drukkerij, waarna ze in pakketjes van 8 familie verkocht mochten worden. De opbrengst gaat naar Serious Request. Op mijn werk en het werk van mijn man zijn ook acties aan de gang. Vond het trouwens wel lastig uit leggen aan dochter dit jaar... Die natuurlijk met vragen thuis kwam. Oorlog, seksueel geweld.... Heb maar uitgelegd dat het voor kinderen is in armere landen.
Ik kan er niet echt omheen. Overal waar ik nu loop staan kinderen muziek te maken of dingen te verkopen ervoor. Dus ja, ik geef wel iets. Mijn man moet ook 2 dagen werken op het plein, dus wellicht dat ik even ga kijken naar wat voor gekkenhuis het is daar.