Zoals de naam al zegt, ben ik op zoek naar een goed huis voor mijn 2 poezenbeesten. Er is uit gekomen dat Lynn allergische reacties heeft op deze 2 beestjes. De een wordt in juni 8 en de ander wordt in juni 7. Het zijn 2 echte knuffelkonten en doen weinig/niks met kinderen en babies. Er staan foto's op mijn site, bij mijn vriendjes. Laatste pagina daarvan. Wie oh wie kan mij helpen. Wie zou ze zelf kunnen plaatsen of weet iemand die ze graag zou willen hebben?
ik hoop dat je snel een nieuw baasje vind voor je 2 knuffelkonten! het is dat ik al 3 poezen heb + een nestje op komst anders waren ze meer dan welkom! denk ook nie dat manlief het goed zou vinden hij vind het al een dierentuin als ik iemand hoor die een kat, of 2 zoekt zal ik hem of haar hierheen sturen
Zou het aan de L liggen? Ben zelf hartstikke allergisch.. Hoop dat er gauw een goed huisje is voor je poezebeesten. xx Lintje
Hey DBM, Ik wil graag een jong poesje, ik weet niet waar je woont? maar mocht je straks een poesje over hebben, dan houd ik me ook graag aanbevolen, mits het enorm verweg is liefs Pjetje
Waarom wil toch iedereen een jong poesje? Ik begrijp het wel. Dat ziet er nog hartstikke ondeugend uit. Zon klein lief ding. Lieve mensen, wie helpt mij. Of eigenlijk de poezen.
Kon ik je maar helpen! Ik heb wel een klein idee hoe zwaar je het ermee hebt! Ben ook zo bang geweest dat mijn dochter allergisch zou zijn. Gelukkig is dat niet zo, nu zoonlief nog... Als ik geen katten zou hebben zou ik het zeker overwegen, en kennis komen maken met jouw liefjes, maar ik heb er al 4.. is druk genoeg! Heb je al advertenties opgehangen overal (bv bij dierenarts, supermarkten, plaatselijke kranten enz..)? Soms helpt het. Dan zou ik er wel een foto bij plaatsen. Zo heb ik mijn verloren kater terug gevond (joepie!). Misschien ergens een boerderij met jonge mensen in de buurt? Die kunnen altijd wel beesten kwijt. Succes!
Ik heb een half jaar geleden al een poes van 7 jaar geadopteerd, vind ik net zo leuk hoor, alleen mijn hond is erg leuk met poezen, slaapt samen met ze in de mand, heel schattig, deze oudere dame, moet alleen niets hebben van onze hond, aangezien we duidelijk merken dat ze haar maatje mist hebben we besloten toch weer een jong poesje erbij te nemen, deze groeit op met onze hond en dan hopen we dat ze weer een klein maatje erin kan vinden, vandaar! Mijn voorkeur gaat zelfs uit naar poezen die een ander huisje zoeken, vind het anders zo sneu als ze in het asiel terrecht komen...maar goed, we vinden het ook belangrijk dat onze trouwe viervoeter weer gelukkig kan zijn! Ik hoop dat je snel een nieuw huisje kan vinden voor je lieve 4voeters...heb je marktplaats al geprobeerd? daar heb ik al vaker een poes gevonden die ik eennieuw huisje heb kunnen bieden?! suc6 liefs Pjetje
Als je straks 2 jonge katjes overhebt, graag! We hebben al 3 katten gehad uit het asiel, maar zoveel pech gehad dat we dat met de kinderen niet meer willen.
Pjetje, ik ben niet zo van marktplaats. Je weet nooit waar ze dan terecht komen. Heb je naar de foto gekeken? De witte is erg gesteld op mijn hond. Deze gaan ook echt samen in de mand liggen.
Ze zien er erg lief uit, het probleem is dat de poes die ik nu heb ook is opgegroeid met een hond en daar ook in de mand lag samen met haar, maar toch moet ze niks van onze hond hebben, terwijl ze heel rustig is tegen de poes en helemaal niks doet, ze hoeft maar langs te lopen en de poes begint al te blazen en haalt hard uit...daarom durf ik dat niet nog een keer..en daarbij het zijn er weer 2 en dat vind mijn vriend nooit goed! je woont ook erg ver weg...als ik alleen was geweest dan had ik je graag willen helpen, maar vriendlief is metmoeite akkoord gegaan met een poesje erbij...laat staan 2! En wat marktplaats betreft, ik heb er al vakaer een dier vanaf gehaald, onze hond komt ook van marktplaats, je moet er duidelijk bij zetten dat je geen handelaren wilt en laat de mensen bij je thuis komen, zeg dat je meerdere mensen laat kijken en daaruit kiest, slechte mensen laten het dan bij voorbaat al schieten...ik heb ook een keer een hond weg moeten doen, ook op marktplaats gezet, binnen 2 dagen had ik zoveel reacties dat ik bijna niet kon kiezen, heb ook een selctie gemaakt, mensen langs laten komen en bij degene bij wie ikeen goed gevoel had is Borca terecht gekomen, ik heb nu nog contcat met ze, gaat heel goed! liefs Pjetje
ze hoeven niet samen geplaatst worden. Ze zijn ook apart bij me gekomen. Wil ze je niet aansmeren hoor, maar die witte, is echt een sul. Vindt ook alles goed. En over de afstand niks. Ik kom haar brengen. Hihi.
haha, ik zal er over nadenken, maar beloof nog niks! ik ga me nu klaarmaken voor mijn eerste echo! je hoort nog van me! liefs pjetje
Ik kan je ook niet helpen, aangezien ik ook een nieuw baasje zoek voor onze kat. Ook ivm allergie (Kai) Dus als er mensen in de omgeving R'dam interesse hebben in een 7 jarige binnenkat..... (meer info? ff pb sturen)
Ik heb 1 van mij poezen laatst ook weggedaan via marktplaats. Heb iedereen een mail met motivatie laten schrijven,daarvan heb ik er eentje uitgezocht en heb mijn kat er zelf heengebracht, zo weet ik zeker dat ze goed terrecht is gekomen. Bovendien heb ik met de mevrouw afgesproken dat ze me regelmatig even mailt hoe het met de poes gaat
Hey hallo! Nah ik heb het er nog even met mannetje over gehad, maar hij wil het echt niet, zelfs een jong poesje is even van de baan pfff mannen haha... nou meis suc6 en echt marktplaats valt echt wel mee! als je een telefoongesprek houdt met die mensen weet je ook al snel wie er wel of niet deugd! liefs Pjetje
Is er niemand die me verder kan helpen? Willen jullie niet 2 schatjes? Er is echt uitgekomen dat Lynn astma heeft en katten zijn echt dooddoeners.
Ik mag geen katten van mijn lief anders waren ze van harte welkom. Hij is bang dat de boel gesloopt word enzo. We hadden een oppaspoes en die ging in de mega dure boxen van de geluidsinstallatie hangen daar was hij niet echt blij mee.