Wij hadden voor de meiden nog een kleinigheidje gekocht voor onder de boom morgenochtend, allebei zouden ze een vergrootglas krijgen.... En nog een pakje elastiekjes met wat haarspeldjes. Wil ik het vanavond gaan inpakken.... kan ik het toch nergens meer vinden:x:x:x Ik balen, man ook. Nou dus alleen die elastiekjes.... En nee ze hebben met sinterklaas genoeg gehad dus dat is het niet, maar normaal vieren we kerstavond bij schoonouders met kadootjes en dit jaar een keer niet. Dus hadden we een kleinigheidje gehaald maar nu dus voor niks....:x Kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan dat ik het gewoon niet meer weet
Balen zeg.... En behoorlijk frustrerend dat je geen idee hebt waar je het hebt gelaten Ik zou gewoon nu in de auto stappen en op weg naar de benzinepomp gaan. Koop je daar 2 leuke tijdschriften, een zak M&M's of een knuffel oid en je Kerst is 'gered'
oja herkenbaar, op zo`n makkelijke plek weggelegd dat je t niet meer kan vinden. Ik had de kadootjes al onder de boom gelegd, daarna moest ik werken en was man er voor de kinderen... kom ik savonds thuis en hebben ze alle kadootjes uitgepakt whaaaa Misschien een kaart schrijven en daarop een uitje: bijvoorbeeld naar bioscoop met mama of een ijsje eten bij de ijsboer oid. Om toch maar iets te bedenken. Of iets bestellen online en daarvan een printje te maken en in te pakken.
Mijn frustratie heeft blijkbaar geholpen..... Ik kon het niet laten en ben nog een keer gaan zoeken.... En ja hoor boven op een kast waar ik eigenlijk niet eens bij kan lagen de cadeautjes. Net nog Ff gauw ingepakt en het ligt onder de boom..... jippie!!!
Haha, fijn dat het weer terecht is! Wij hadden hier hetzelfde, maar dan met de kerstoutfit van m'n dochter. Dat jurkje heb ik weken geleden al gekocht, samen met een legging. Allebei bij de Zeeman. Die legging ligt dus netjes in de kast en het jurkje is NERGENS te vinden. Ik kan écht niet begrijpen dat de legging vanuit de tas dus kennelijk de kast in is gegaan, maar dat het jurkje wat erbij hoort spoorloos is Het was gelukkig geen duur jurkje en ik had écht mazzel, want bij de Zeeman hing er nog eentje vanmiddag, precies in de maat die ik nodig had. Ik weet echt zeker dat we na de kerst dat andere jurkje ook ineens weer terug gaan vinden, dat is áltijd zo
Fijn dat je ze toch nog hebt gevonden! Vond het wel ironisch trouwens, vergrootglazen die kwijt waren Fijne feestdagen!