Goedemorgen allemaal, aller eerst allemaal een hele fijne 2e paasdag gewenst. Ik heb een vraagje, jaar terug heb ik aan de binnenkant van me pols wel eens een bult/bonk gehad deze kon je zien en voelen. Voelt hard aan maar totaal geen last van. Nu van de week heb ik dus aan de bovenkant van me pols weer zo bult/bonk ontdekt zelfde als de vorige keer. Vanmorgen zit ik weer te voelen en heb ik nu dus aan beide handen bovenop 2 a 3 van die bulten/bonken. Heb er totaal geen last van maar vind het toch maar raar. Kortom weet dat jullie geen dokters zijn maar wie heeft er ook zoiets gehad? en wat was het uiteindelijk? Huisarts ga ik van de week bellen, ondanks dat ik er geen last van heb zit het me toch niet lekker moet ik zeggen. Bedankt alvast in ieder geval.
Klinkt als een ganglion. Meestal heb je op zo'n moment maar een bultje maar er lopen meerdere pezen dus er zullen ook wel meerdere bulten kunnen ontstaan.
Heb er even op gegoogled en denk inderdaad dat het dat is Thnx, zo te lezen hoef ik dan ook niet langs de huisarts.
Graag gedaan hoor. Je kunt altijd langs de huisarts gaan voor de zekerheid. Ik moet zeggen ik heb ze zelf ook op de bovenkant van mijn hand en daar heb ik niks aan laten doen, mijn zusje heeft dat wel en heeft er alleen maar meer last van!!