Ja hoor, hier staat de tafel alweer gedekt Had nog broodjes over van gisteren, dus vandaag nemen we het er weer lekker van!
Heb gisteren bij de lunch lekker verse broodjes gedaan. Ontbijt hoef ik echt niet zo uitgebreid. Vandaag doen we weer gewoon normaal. Man zit ook aan boord dus vind pasen zo ook geen flikker aan
wij ontbijten altijd uitgebreid in het weekend vandaag is vriend werken (vrijwillig zodat we niet naar schoonouders hoeven) duan morgen word er door mij en de kindje gewoon ontbeten zorden al te veel poespas. voor vanavond staat en luxe eten op het mune en daar ben ik de hele dag wel druk mee. gister uit eten geweest
elk pondje gaat door het mondje en met elk rondje verlies je een pondje ik ga dus ook eerst uurtje hardlopen... en smiddags nog 45 minuten crosstrainer dan eet ik dus wel lekker een snee paasbrood
Hier een paasbrunch. Voor vandaag waren er nog genoeg broodjes over, dus weer lekker uitgebreid gegeten. Ik geniet er nog even van, morgen gewoon weer verder met mijn dieet.