Wat doen of gebruiken jullie tegen roos? Wordt dr gekk van Heb al medicatieshampoo gehad, en anti roos shampoo En antiroos haarmasker, Maarr nix helpt....
minder vaak mijn haren wassen was hier de tip... vroeger deed ik het iedere dag, nu 2x per week en nergens meer last van.
Dat is het juist, was ma 2x per week mn haar(douche overgens wel dagelijks) ma dan niet me haar dat doe ik ma 2x per week
Hier nog zo'n geval, zat zelfs in mn wenkbrauwen. VAn alles geprobeerd ook van dat agressieve spul waar mn (verder mooie krulhaar) helemaal slap/dood van werd. Mijn gouden tip was eigenlijk heel simpel: ELvive Antiroos, die blauwe fles met oranje letters. Gebruik het om de dag en eigenlijk nooit meer roos! Totdat ik weer eens een andere shampoo neem haha
Hier ook een gevallletje van roos. Ex-gevalletje inmiddels. Ik bleek niet tegen alle stylingsproducten te kunnen die ik gebruikte voor mijn haar. Ik had echt kort haar, heel kort, en ja daar ging 's ochtends wel iets in, want ik wilde geen wandelende pleeborstel zijn. Maar het laatste jaar, had ik onwijze roos, en ook etterkopjes op mijn hoofdhuid, tot bloedends toe. Heb zelfs van de huisarts speciale lotion gehad, om mijn hoofdhuid rustiger te maken, maar dat hielp maar tijdelijk. Tot afgelopen zomer. Ik moest eigenlijk weer naar de kapper, te lang, maar had geen zin, maar om er wat in te doen was het weer te lang voor. Dus 2 weken niks erin gesmeerd, en de roos verminderde. Dus ik heb het laten groeien, en na 2 maanden is mijn hoofdhuid volledig rustig nu. Geen roos, geen pukkeltjes meer. Dus ik laat mijn haar maar langer groeien, naar een boblijntje ofzo. Dan maar iets minder hip, maar die roos, en die eeuwige jeuk wil ik niet meer.
Heb zelf nooit roos gehad maar het schijnt dat Soak n Float van Lush heel goed werkt...? Dit stukje vond ik van iemand: Lush Soak n Float! Echt, ik wil dit van de daken schreeuwen, dit is de énige shampoo die mij van mijn roos heeft verholpen! Deze shampoo bar (het is echt een blokje) stinkt enorm door een speciale olie die er in zit. Dit stinkende is juist goed, het werkt echt magisch tegen roos. Ik heb er dus ook ooit last van gehad en níks hielp, ik had elke mogelijke shampoo getest. Tot ik dit ontdekte. Je moet even je neus dichtknijpen als je hem gebruikt maar je zal echt binnen no-time verbetering zien. Lush kan je online kopen of bij een Lush winkel.
Ik had ook hele heftige roos een aantal jaar geleden,zelfs in mijn wenkbrauwen. Bij de huisarts heb ik een flesje gekregen met knal roze en schuimende shampoo en dat werkte heel goed. Nu met de verandering van het weer heb ik er soms last van en na een aantal keer wassen is het over.
Ik gebruik head en shoulders. Helpt bij mij echt heel goed. Had erge jeuk op mijn hoofd waardoor ik dus schilfertjes kreeg,en nu nergens meer last van.
Fijn te lezen wat er bij jullie wel werkt! Helaas heb ik zelf nog niks gevonden, mn shampootje van de dokter helpt niet, Verder heb k head and shoulders, guhl, andrelon, zwarskopf, polmolive en de huismerken van verschillende winkels geprobeer maar zonder resultaat dus k zoek vrolijk verder
Hier nog wat tips van "grootmoeder" Dit is het proberen waard bij roos op de hoofdhuid. Masseer een losgeklopte eidooier goed in de hoofdhuid. Laat dit een tijdje trekken en spoel na met gewoon water. Als U dit eenmaal per week doet en het een tijdje volhoudt dan hebt U een goede kans roosvrij te worden. Tegen roos is ook dit middel aan te bevelen:was het haar met lindebloesemthee.