Hier zijn de 123 kaarten alwere geschreven, Grote familie... Meesten wonen wat verder weg. En vind het leuk om te sturen en te ontvangen. ALtijd weer een verassing wat voor kaarten je krijgt hihi
Ik stuur ze wel maar alleen naar mensen die dicht bij me staan. Heb het eerste jaar dat ik op me zelf woonde heel veel verstuurd maar van de meeste kreeg ik niks terug. Nu stuur ik alleen naar wat familie en vrienden totaal een stuk of 15.
....het wordt hier nog verwacht dat je een kaartje stuurt (familie, vrienden en oude cliënten). Ik vind het schrijven altijd een verschrikkelijk iets en doe het altijd op het laatste moment. Ik zou het liefst digitaal een kaartje sturen, dat wordt ook al door diverse gedaan. Het wordt met het jaar minder dus wij zullen ook wel een keer gaan ophouden met kaarten versturen.
hyier zijn de de afgelopen 5 jaar van 150 naar 30 kaarten gegaan en dit jaar heb ik er een paar in de wacht gezet. ik verstuur er dus daadwerkelijk een stuk of 20
Ieder jaar wordt ik selectiever wie ik wat stuur, vriendenlijstje is netjes ingekort. Verder de ooms en tantes van ons daar hebben we goed contact mee, oma's opa's broers zussen, Dat is het dan wel weer. Meestal stuur ik er een 40 totaal!
Ik ga ook niet sturen, maar inderdaad wel ff naar vriend zn oma en mijn opa.. Verder heb ik nog een mooie foto voor opa en oma van onze zoon dus die stuur ik ook als kerstkaart.. Verder niet, wat een gedoe altijd.
Hier liggen ze al klaar om gestuurd te worden. Vind het wel gezellig elk jaar. In de buurt gaan ze ook de bus in en krijg er ook gezellig elk jaar terug. Stuur niet naar elke persoon een kaartje. Mensen die je echt kent en familie. En als ik weet dat bepaalde mensen niet aan kaarten doen, stuur ik er ook niks naartoe.
Wij doen er ook nog aan hoor! Vind het leuk en erbij horen, wel naar alleen echte naasten dus niet naar verre Fam. Etc.
Ik vind het leuk om te sturen en te ontvangen! Al zijn het misschien maar 5 a 6 kaartjes die hier zullen binnen vallen, omdat de rest van de familie zelfs ook niet eens het fatsoen heeft om een kaartje terug te sturen. En ik eigenwijs ze wel allemaal een kaartje stuur...Ach ja...
Ik sla dit jaar weer over hoor...vind het best leuk maar weet nog leukere bestemmingen voor mn geld. Mn moeder krijgt er wel 1.
Ja erg leuk!! Leuke kaarten uitzoeken en bij de meeste zet ik ook nog een persoonlijke tekst. Dit jaar gaan we een kerstkaart maken zelf via internet met een foto van de kleine man. Vriendin van mij is fotografe en die komt morgen foto's maken voor de kerstkaart + de newbornshoot!! HEERLIJK!!!!!