Nee, sinds een aantal jaren niet meer. We waren altijd rond de Eur 200,- kwijt. We hebben nu de afspraak met onze naaste vrienden-en familie kring dat we dat geld doneren aan het KWF. Steeds meer mensen volgen dat voorbeeld nu dus dat heb ik liever dan een hoop kaarten!
Vanaf dit jaar alleen nog maar naar de close familie en vrienden. Vorig jaar over de 90 kaarten verstuurd en nog geen 30 kaarten ontvangen, dus nee dat doe ik niet meer. Zet wel iets op Facebook.
Nope, vind het zeer zonde van het geld, het beland allemaal in de prullebak Kaarten en zegels kosten al snel 100 a 150 euro. Wij doneren dat aan het goede doel.
Héél selectief, alleen de mensen die heel dichtbij staan. Het geld wat we uitsparen door geen kerstkaartjes te sturen gaat in de geboortekaartjes zitten, vind ik toch belangrijker. En trouwens, zowat mijn hele familie zit op facebook, doe ze daar wel een leuke foto ofzo, zijn ze ook tevreden
Ja want........................ Ik vind het zelf ook erg leuk om een kaart te ontvangen, dus stuur ik anderen zelf ook graag 1. Er gaat al veel te veel via de digitale weg, dus als ik dan iets "persoonlijks" kan doen doe ik dat graag.
Ja, vind de ouderwetse kerstkaartjes heel gezellig om te sturen en te krijgen, dit jaar stuur ik geen kerstkaarten, omdat wij ons kleintje verwachten rond die tijd!
Nee, voor het eerste jaar bewust niet! Ik vind het er eigenlijk wel bijhoren, maar dit jaar heb ik er de puf echt niet voor Vorig jaar ook niet, maar dat was ivm geboorte dochter, is het er niet van gekomen
Nee. Ik vind dr niks aan. Niet om te schrijven maar ook niet om te ontvangen.... En ik vind het jammer van mn geld....
Ik stuur wel kaarten maar ook alleen naar een paar familieleden en close vrienden. De rest van mijn vrienden zijn ook geen fanatiekelingen met kaarten sturen, dus dat scheelt .
Ik doe het normaliter alleen als ik er puf voor heb... Ik schrijf een select clubje namelijk een persoonlijk kaartje en daar moet ik echt wel even voor gaan zitten. We zijn in ieder geval niet het stel wat er jaarlijks echt standaard 20 op de bus doet. Dit jaar denk ik dat ik skip, want we krijgen voldoende geboortekaartjes te versturen .
Oooh dat is toch wel heel leuk.. Vorig jaar kreeg ik alleen maar beterschapskaarten vanwege m'n operatie en ik kon zelf dus eigenlijk ook niet schrijven, dus misschien dit jaar toch maar weer wel doen..
Ja, maar ik wil het niet. Ik vind het de grootste onzin om die dingen te versturen maar mijn vriend wil wel dat we ze sturen. Dus ik doe het trouw elk jaar maar van mij hoeft het niet.
Niet echt, vorig jaar wel aan de nieuwe buren omdat we van hun ook kaartjes in de bus kregen. Wel zo handig om op vriendelijke voet te beginnen in je nieuwe buurt Ik krijg er verder zelf ook heel weinig, soms stuur ik er een paar, soms een digitale, ik weet het nog niet waar ik dit jaar zin in heb.