Dit jaar ga ik het niet doen en vorig jaar ook niet gedaan... Vorig jaar onze trouwkaarten rond die tijd op de post gedaan met een klein reepje papier we wensen jullie fijne feestdagen Dit jaar gaan we hetzelfde doen alleen dan doen we het met geboorte kaartjes
Ja hoor. Alleen kijk ik wel even kritischer naar wie ik er wel of geen stuur. Heerlijk om onder de kerstboom ze te schrijven en eens leuke post te onvangen.
Nee, ik doe daar niet aan. Waarom? Omdat ik er eerlijk gezegd geen zin in heb... Ik wens de mensen zo wel fijne feestdagen!
ja, ik stuur kaarten want ik vind het leuk om mensen een echt kaartje te sturen! Je doet er toch iets extra voor ipv makkelijk een plaatje van interent via email aan tig adressen sturen.
ja, wij sturen de naaste familie en vrienden (en mensen van wie ik nog een kaartje krijg stuur ik iets na) En mijn collega's krijgen een kaart. vind het ook super om kaarten te krijgen!
Nee dit jaar even niet omdat we rond die tijd als alles goed gaat ook geboortekaartjes gaan versturen. Niet dat ik in het geboortekaartje nieuwjaarswensen ga laten drukken, 't is tenslotte geen kerstkaart. Maar andere jaren zou ik het wel doen voor naaste familie, leuk een foto van de kids o.i.d. vind het zelf ook leuk om een kaartje te krijgen...
dit gaat het eerste jaar zijn dat ik hier niet aan mee ga doen. de rede is heel simpel... ik was praktiosch nog de enigste die kaarten verstuurde en kreeg er nauwelijks terug. Niet dat ik ben van voor wat hoor wat, maar had er eigenlijk altijd al niet zo veel mee, dus als het dan toch niet hoeft dan liever niet deed het meer uit fatsoen zeg maar. wat ik nog wel ga doen is een leuke foto kaart naar opa's en oma's van mijn kids..
Nee,nooit gedaan ook (sinds ik op mezelf woon).. Ik heb er een hekel aan, veel te veel gedoe allemaal..
Elk jaar denk ik weer... ik doe het niet meer. Maar ja, m'n opa & oma en mijn pake & beppe kan ik toch niet overslaan. En dan krijg ik vaak ook wel weer kaartjes en dan vind ik het zelf toch wel weer leuk. Dus doe ik het dan toch maar weer. Digitale kaarten versturen doe ik niet (in ieder geval niet voor kerst.) Een kaart is leuk om op te hangen. Digitaal vind ik er (meestal) niks aan.