uiteindelijk niets... iemand werd onwel schijnbaar... en daar is nogal geschokt op gereageerd.... Koninginnedag 2009 zit natuurlijk ook nog vers in het geheugen...
Dit is toch gewoon zoooo mooi en respectvol voor de mensen die er niet meer zijn. ik heb zoiezo iets met de oorlog omdat ik ook in een stad woon waar ze wel vaak er bij stilstaan. zoals de 4 daagse je heb hier de nijmeegsewaalbrug en natuurlijk de mooie verhalen vn oudere mensen. petje af ook voor de mods
Ik doe het wel, ik vind het belangrijk niet te vergeten dat vrijheid niet vanzelfsprekend is en dat er veel mensen zijn gestorven die vochten voor vrijheid of waarvan de vrijheid is beroofd. De tweede wereldoorlog is misschien lang geleden, maar het mag niet vergeten worden wat er toentertijd is gebeurd! Dus die 2 minuten per jaar, sta ik daar graag bij stil!
whaha of niet dan! ik dacht n aanslag ofzo ik schrok me wel moet ik zeggen! maar er was iemand niet goed worden en toen begon n ander te schreeuwen PANIEK
Te belachelijk voor woorden dat dit forum 2 minuten dichtgegooid werd! Ik beslis zelf wel of ik aan die onzin meedoe. En niet meteen gaan roepen: "een beetje respect".... naar de andere keuzes wordt niet gekeken... Ach ja, Nederland kan heeft weer lekker schijnheilig kunnen staan doen voor 2 minuutjes...
Jammer dat jij het belachelijk vindt. Gelukkig (voor jou en een paar anderen) zijn het maar 2 minuutjes.