jeetje, dacht ook een aanslag. Hoorde ook wat knallen?? (en ik zat als echte dramaqueen te denken dat dit natuurlijk een vreselijk moment zou zijn voor iets ergs..). maar ik vind wel dat onze bea ballen heeft hoort!!! Zag dat ze het best even moeilijk vond, maar ze stond toch maar mooi t wilhelmus te zingen! *respect*
ik vind dit nogal een overdreven reacties voor 2 minuten niet kunnen posten. Das nu de mentaliteit van tegenwoordig
jeetje ik zag ineens allemaal mensen rennen, schrok me ook een hoedje! pfff, wel raar dat iedereen wegrent als iemand onwel wordt.
nou ja zeg... dat jij zelf beslist er niet aan mee te doen prima! maar als degene waarvan dit forum is besluit er wel aan mee te doen hebben wij ons maar aan te passen!
Sommige mensen Vond het super dat zw-pagina 2 minuten dicht ging ,echt top! Nou schrok wel even flink. Dacht echt een aanslag ofzo.
Hoi, Wij zijn hier wel stil geweest. Doe het al jaren en breng het mijn kids ook bij. Maar jeetje wat schrok ik zeg dacht echt dat het weer mis zou gaan. Maar gelukkig viel het allemaal.