Doen jullie ook mee aan moeders voor moeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door trots, 29 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ik heb me net ingeschreven...

heb wel getwijfeld. Vraag me af of het niet teveel gedoe is. Maar denk als je zelf moeilijk zwanger raakt dat je ook blij bent als andere je helpen

2. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Ik doe ook al een paar weken mee. Plassen moet ik toch, dus of ik het nou op de wc of dat ik er een kannetje onder hang.. :D. Scheelt weer water qua doortrekken ;) . Ik ken genoeg mensen voor wie het niet vanzelfsprekend is om zwanger te worden en voor die mensen doe ik het. Kleine moeite 8) .

3. Shel

Shel Actief lid

27 okt 2008
    136
    0
    0
    Regio Utrecht
    hoihoi,
    ik heb me net aangemeld en voor a.s. woensdag al een eerste afspraak. Ben benieuwd :)

4. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Vanmiddag komt er iemand hier langs om 14.00 uur. Ze doen dan nog een test. Vind het toch wel spannend.

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Inderdaad dit is ook mijn reden 40 km heen en weer 40 terug is mij echt teveel.

6. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Hoi dames,
    Ik heb me opgegeven en krijg morgen de mevrouw van MvM op bezoek. Ze had het wel over een testje, ik moet ochtendurine opvangen, maar niet over een vragenlijst. Kan iemand me vertellen wat er zoal gevraagd wordt? Ik heb nl. een chronische ziekte en heb tot aan het moment dat ik mijn zwangerschap ontdekte medicijnen gebruikt. Zou zonde zijn als die mevrouw en ik er morgen pas achter zouden komen dat ik dan niet in aanmerking zou komen om mee te doen he?

7. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Lijstje heeft vragen die gaan over:

Bloedtransfusie gehad
    Rugoperatie gehad
    Antibiotica (andere med. maken niet uit)
    Verblijf van half jaar in Engeland rond 1999
    En nog een hele aparte.

8. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Dankjewel. Heb net naar aanleiding van jouw antwoord even gebeld met MvM en ik kan waarschijnlijk gewoon deelnemen. Ik heb antibiotica gebruikt tot aan de zwangerschap en mag dat nu niet meer gebruiken. Dus komt wel goed met mij en MvM ;)
    Trouwens, volgens de berekening op hun site ben ik langer zwanger dan volgens de berekening op deze site.

9. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Fijn dat ik je heb kunnen helpen en dat je gewoon mee kunt doen.

Dat is grappig dat je dan langer zwanger zou zijn.
    Welke datum houden zij aan? Ja de datum van je laatste menstruatie bedoel je? En ze kijken niet naar de lengte van je cyclus.

10. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Klopt zij kijken niet naar de lengte van je cyclus. Het zou bij mij vijf dagen schelen. De huisarts gaat trouwens in principe ook uit van de datum van je laatste menstruatie :)

11. evelien30

evelien30 Actief lid

4 jul 2008
    161
    0
    0
    zuid holland
    Ik heb ook meegedaan maar zal het de volgende keer niet meer doen. Het is 4 weken wel te doen maar na 4 weken was ik die flessen wel zat. Ik heb dit puur gedaan omdat een vriendin van mij al zolang bezig is om zwanger te worden en het maar niet lukt, dus das mijn motivatie geweest. De bezorgers va nde flessen waren overigens wel ongeharste horken. De vrouw die ik op bezoek kreeg was wel aardig en legde alles netjes uit. Maar als iemand er niet aan mee doet voor MVM zal ik diegene nei scheef aankijken, het moet nog steeds iets vrijwilligs blijven vindt ik en niet opgedrongen.

12. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik doe ook mee.

Als ik nou die medicijnen nodig blijk te hebben dan ben ik ook blij dat vrouwen dit ook voor mij doen.

Ik help daarom straks ook mee.

13. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Ik doe ook mee tot 14 januari. Wordt alleen zo misselijk van elke keer die urine opvangen en dan in die flessen doen (wordt al misselijk bij het idee).
    Maar het is voor een goed doel dus daarom wil ik het wel blijven doen.

Liefs

14. mo24

mo24 Lid

30 nov 2006
    52
    0
    0
    horeca medewerker
    wervershoof
    heb me zojuist aangemeld voor mvm,was vorige keer te laat.
    had er toen nog nooit van gehoord.
    maar dat nog een test doen lijkt me wel eng,ik moet af en toe nog naar mn oude test kijken om het te beseffen.
    maar na 2 keer ja word het vast geen nee,toch?

15. bapsie

bapsie Niet meer actief

vodnd etest doen ook eng, is een test die veel hcg nodig heeft en ook pas vanf een wek overtijd gedaan kan worden maar gelukkig na 5 minuten wachten een duidelijk 2de streep (zie album)

ben blij dat ik wat voor anderen kan doen, als ik het zelf nodig zou hebben zou ik ook blij zijn met een beetje hulp van anderen...
    Maar het is ieder z'n eigen keuze!

16. Bonniex

Bonniex Lid

28 dec 2008
    46
    0
    0
    labmedeweker
    beverwijk
    hej hej. dan ben ik bij deze topic gekomen.
    ik doe er ook aan mee,.
    af en toe gaak wel over mijn nek als ik die bus open moet maken .
    je moet gewoon je adem inhouden en niet erbij nadenken hihi.
    en af toe ben ik zo moe dak gewoon bijna niet op mn benen kan hangen zeg maar met die kan eronder , gaak even zitten op de normale manier.
    ben ik de enige?
    groetjes :rolleyes:

17. Merel1976

Merel1976 Actief lid

8 dec 2008
    245
    0
    0
    Ik doe nu 4 weken mee en het valt me alles mee!
    Vind mezelf al heel behendig in de kan tussen m'n benen door onder me houden en dan kan ik gewoon zitten hoor!
    Kan ook al goed richten haha...

En zelfs de geur went!

18. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik doe ook mee, ik heb hier zelf de medicijnen die er uit gemaakt worden nog in de koelkast liggen.
    Voor mij is het niet meer dan een logische keuze.

@Bonniex. ik sta altijd en dan dan kannetje eronder :oops: Anders werkt het hier niet.

Ik kan zelf de flessen hier vlakbij wegbrengen gelukkig, want wilde ze hier ook niet aan de straat zetten eigenlijk

19. Care

Care Actief lid

28 okt 2008
    348
    0
    0
    managementassistent/directiesecretaresse
    Rotterdam
    Ik heb me ook aangemeld en a.s zaterdag komt er iemand op bezoek om me in te schrijven. Ik heb nog nooit eerder meegedaan, maar door alle positieve geluiden hier omtrent heb ik me toch maar aangemeld. Het is iets heel kleins om te doen, maar voor een ander kan het een groot verschil betekenen.

20. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik heb ook meegedaan! Ik heb zelf gebruik gemaakt van de hormonen waarvoor het gebruikt wordt... en dankzij die hormonen ben ik zwanger geworden..

Ook ben ik werkzaam geweest binnen de vruchtbaarheidswereld en heb zoveel leed gezien en zoveel geluk dankzij de hormonen die bestaan dankzij MvM dat ik het gewoon een noodzaak vind om mee te doen...

Ik moest er ook best even voor rijden om het te brengen, maar dat had ik er graag voor over...
    Het is zoooo dankbaar dat je iets voor iemand kan doen waarbij het zwanger worden niet vanzelfsprekend is en die dus hulp nodig zijn...

Deel Deze Pagina