Doen jullie ook mee aan moeders voor moeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door trots, 29 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mo24

mo24 Lid

30 nov 2006
    52
    0
    0
    horeca medewerker
    wervershoof
    had dit stukje weken geleden gelezen en meteen aangemeld voor mvm.
    was toen nog geen 6 weken,werd eindelijk gebeld rond 8 weken,en werd me verteld dat ik nog een keer gebeld zou worden door iemand meer in de buurt.
    weer 2 weken verder ben ik 1 keer gebeld,maar was niet thuis.
    verder nooit meer gebeld.
    als het zo dringend is,waarom regelen ze hun zaakjes dan niet goed :x
    maarja dat is mijn ervaring ermee,mischien ben ik de enigste.
    hoop het wel,voor de vrouwen die het nodig hebben.
    simone

2. ik heb me eigen vrijdags 16 januarie aangemeld op de site ze belden gelijk al terug sóchtens en smiddags kwamen ze al langs en ben gelijk smaandags er mee begonnen dus hier ging het echt heel snel

3. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Bij mij komt de mevrouw van Moeders voor Moeders maandag as langs. Ik wist meteen al zeker dat ik er aan mee wilde doen, want een heel goede vriendin van mij is al twee jaar bezig met IVF. Dan zie je dus van heel dichtbij hoe hard het nodig is. Ik vind dit het minste wat ik voor haar - en alle andere vrouwen die niet gemakkelijk zwanger raken - kan doen.

Groetjes
    mamatoB

4. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Bij mij duurde het ook erg lang hoor. Had me met week 4 al aangemeld. Week 7 nog niets gehoord. Toen ik hun belde duurde het nog een week voordat er iemand kwam.

Niet om te zeuren ofzo, want daar doe ik het echt niet voor. Maar komt ze hier met week 8. Zegt ze ´ja jammer dat je je niet eerder aan gemeld had, nu kom je niet meer in aanmerking voor een cadeau`. Vond het niet erg, maar leek net alsof ze het er om deed.

5. Sjan86

Sjan86 Actief lid

27 dec 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Nog een paar dagen en dan komt die vrouw. Ben benieuwd. Lijkt me echt gek om te praten met een vreemde over jouw zwangerschap. Ik vind het namelijk nog steeds heel erg onwerkelijk. Lichamelijk is er natuurlijk nog niets veranderd en ik heb nog niet echt last van kwaaltjes. Maar wat niet is, kan natuurlijk nog komen.

6. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Meiden, heel erg bedankt voor jullie bijdrage!
    Er ligt bij mij in de koelkast Pregnyl te wachten op gebruik, mocht ik ooit zwanger worden zal ik zeker ook meedoen met MVM.

Deel Deze Pagina