Ik doe ab-so-luut niet open!!! Heb al geen kerel in huis, alleen mijn dochtertje! Hier heb ik de voor- en achterdeur mooi op slot zodra het donker wordt buiten.
hier ook echt niet hoor zodra het donker is dan blijft hier de deur dicht dus in de winter is dit al eerder haha. hier een keer smorgens vroeg gehad toen mijn vent in uruzgan zat, lag nog in bed. belt me pa dus aan dat ie broodjes had nou ik was toch pissig op hem haha. aangezien ze dus altidj persoonlijk bericht komen doen als er wat is met je relatie pff was nog nooit zo geschrokken.
nee dan had ik ook niet open gedaan! brr zou ik echt eng vinden! weet je haha wij hadden zelfs toen wij allebei (me vriend en ik, kleine lag op bed) ons een keer verstopt haha iemand belde de hele tijd aan en ging door de ramen kijken! Ook s'avonds laat. We waren ook nog slap van het lachen, echt dom want wie weet wat die wou! Nou ja we hadden de knuppel bij de hand
Nou ik laat na 21.30 uur mn mannetje altijd open doen als hij thuis is en anders neem ik de hond mee de gang in, is nu 9 maanden en als ik het niet vertrouw zeg ik sorry de hond is een beetje te druk anders ontsnapt ze ofzo...
als ik alleen ben en het is donker doe ik ook niet open hoor. dat is niet raar, dat is je gezond verstand gebruiken
ik doe wel open sávonds maar kiijk altijd eerst als het licht is door de deur is van glas en als het donker is en we zijn op heb ik altijd de buitenverlichting aan en kijk ik eerst door het zijraam van de erker wie er staat, en als het een vreemde is neem ik altijd mijn hond (lees hyperactieve labrador die geen vlieg kwaad doet maar erg enthousiast en lomp is ) mee.
Als er iemand voor de deur staat rond dat tijdstip en ik ken diegene niet, sorry maar ik laat hem staan. Helemaal als ik alleen thuis ben. Heb dan wel een waakhond haha maar dan nog doe ik echt niet open. Het is me 1 keer voorgekomen, in mn vorige huis savonds laat en manlief was niet thuis dat er iemand voor de deur stond en niet weg wilde gaan. politie is er toen aan te pas gekomen.. wat die man wilde doen is tot nu toe nog steeds een raadsel. Enige wat ze vonden bij hem waren condooms en een mes.. dus je kan het eigenlijk wel raden wat hij kwam doen.
Hahaha oh jullie hebben ook zo'n lomperik haha die van ons is ook zo, 1,5 jaar en 45kg lompheid haha maar zo lief. Als ik alleen ben dan is het echt een waakhond, haren overeind, grommen/blaffen.
Ja toen ik dat achteraf hoorde was ik heel blij dat ik niet had open gedaan! Na dat voorval heb ik ook elke keer de deur op de knip en ketting gedaan daar.
Als ik niemand verwacht, dan doe ik niet open 's avonds. Ik heb een videofoon installatie in het gebouw, als het een bekende is dan maak ik een uitzondering.
zo laat doe ik ook niet open dan hang ik even uit het raam dat ie met zijn tengels van mijn bel af moet blijven omdat mijn kinderen slapen en op moet rotten
haha precies, ik ben zoiezo een "raamhanger" als ik wat hoor hang ik altijd meteen eruit om te kijken, ik ben niet gewend om in "de stad" te wonen (altijd platteland) dus ben erg nieuwsgierig aangelegd haha Wij hebben zoiezo ook nog een hond die aanslaat en vaak is dat al genoeg om mensen af te schrikken met slechte bedoelingen.. en ja ik blaf ook gewoon mee
ik doe altijd open maakt niet uit hoe laat het is.. heb toch mijn knuppel bij de deur , mocht het een inbreker of enge kerel zijn ram ik hem in zijn hoofd met de knuppel!!!
ik bedenk me net dat hier een tijd terug de bel ging om 6 uur in de ochtend, ik vloeken en tieren maar die gene bleef maar bellen dus ik uit bed. staat de buurjongen voor de deur samen met mijn staff die bijna bevroren was (het sneeuwde) mijn vriend had de honden uit gelaten om 5 uur en was naar zijn werk gegaan, niet gekeken of beiden honden binnen waren. wat was ik blij dat ik open heb gedaan en wat heb ik mijn vent vervloekt!!!
Als ik alleen thuis ben zou ik sowieso dan niet open doen. En als we samen thuis zijn dan laat ik mijn man naar de voordeur lopen. Als ik het niet zou vertrouwen dan zou ik denk ik naar boven lopen en door ons slaapkamerraam kijken wie er staat, en eventueel het raam open doen en te vragen wat die persoon moet. Maar dat tijdstip vind ik wel echt laat hoor. Ik zou ook enorm bang zijn.
Nee dan doe ik niet zomaar open. Ik zou zeker ook even gluren hoor, maar zó laat bel je niet meer zomaar aan ergens. Ik woon alleen met mijn meisje , dus tja..dan ben je ook voorzichtig..