Zolaat maak ik de deur echt niet los ! Bij ons ging vanmorgen half acht de bel al. Man was net de deur uit en ik stond boven in de badkamer. Raam open gedaan en zag dat er iemand stond van de TNT. Ze hadden een pakketje voor de buren, maar maakte niet los. Of ik het wilde aannemen. Ik vertrouwde het niet en zei dat ze het maar ergens anders moesten proberen. Vanmiddag TNT opgebeld en volgens hun is het onmogelijk dat ze zo vroeg voor de deur staan. Contact gehad met de politie en hun zouden het verder onderzoeken. Krijg er een naar gevoel bij. Dus nee, de deur blijft hier dicht !
Hier zijn ze ook weleens voor 8'en gekomen hoor, meestal pakketjes die nog overgebleven waren van een andere dag.
Als ik al in m'n bed lig (2-hoog) ga ik niet gauw naar beneden als er zo laat nog wordt aangebeld. Sowieso houd ik er niet van om in 'pyjama' of badjas naar de voordeur te lopen; ik heb een giga-raam naast de voordeur dus je staat meteen voor iedereen te kijk. Maar als ik toch nog wakker ben, vraag ik wel wie het is en wat ze komen doen. Ik heb een intercom in de woonkamer (1-hoog), dus dat is een kleine moeite en niets onveiligs aan - de deur hoeft er niet voor open en ik hoef niet voor dat raam te gaan staan.
wij wonen op verdieping 2 en doe dan altijd even de raam open om te vragen wie het is om die tijd hier in de stad doen wij niet meer open.
Ik zou echt niet open doen hoor....zelfs toen ik mn berner nog leefde (die erg waaks was tegenover mij) deed ik niet open. Je weet maar nooit wie er staat en wat ze van plan zijn bbrrrr.