Leuke hobby voor de winterdagen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Gemma79, 30 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gemma79

Gemma79 Fanatiek lid

19 feb 2011
    1.105
    2
    0
    NULL
    NULL
    Nu de herfst er is, en de winter in aantocht is wil ik binnen meer gaan doen.
    Onze tuin is vrijwel winter klaar dus tijd voor een nieuwe hobby voor binnenshuis.
    Haken leek mij erg leuk, maar daar heb ik geen talent voor is gebleken (zelfs niet met YouTube...)
    Scrapbooking en kaarten maken heb ik veel gedaan en echt helemaal klaar mee.
    Maar ben wel opzoek naar iets leuks.
    Iemand tips?

2. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.174
    4.485
    113
    Breien ipv haken misschien? Of borduren misschien. Misschien op pinterest wat ideen opdoen voor leuke creatieve dingen om te maken, kun je iedere keer wat anders maken. Sint en piet poppetjes maken met vilt of rond kerst leuke kerstmannetjes en boompjes maken van papier etc.

3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    vogeltaarten maken. Erg leuk en daar zijn de vogels ook blij mee.

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    kleuren! Zoo heerlijk! Kleurboek voor volwassenen aanschaffen, paar stabilo's en gaan. Vind je t niets, geeft niet want t is geen dure aanschaf!:D

Ik vind het heerlijk!

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
  6. Angelicdreamz

Angelicdreamz Actief lid

18 feb 2013
    384
    0
    16
    Zweden
    Een kleurboek voor volwassenen is inderdaad erg leuk en heerlijk ontspannend :) Of zelf doodles/zentangles maken.

7. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Naaien met de naaimachine ;).

Ik ben begonnen met een quilt/speelkleed voor een vriendin en heb inmiddels al een aantal quilt variaties gemaakt.

Deel Deze Pagina