Nu de herfst er is, en de winter in aantocht is wil ik binnen meer gaan doen. Onze tuin is vrijwel winter klaar dus tijd voor een nieuwe hobby voor binnenshuis. Haken leek mij erg leuk, maar daar heb ik geen talent voor is gebleken (zelfs niet met YouTube...) Scrapbooking en kaarten maken heb ik veel gedaan en echt helemaal klaar mee. Maar ben wel opzoek naar iets leuks. Iemand tips?
Breien ipv haken misschien? Of borduren misschien. Misschien op pinterest wat ideen opdoen voor leuke creatieve dingen om te maken, kun je iedere keer wat anders maken. Sint en piet poppetjes maken met vilt of rond kerst leuke kerstmannetjes en boompjes maken van papier etc.
kleuren! Zoo heerlijk! Kleurboek voor volwassenen aanschaffen, paar stabilo's en gaan. Vind je t niets, geeft niet want t is geen dure aanschaf! Ik vind het heerlijk!
Een kleurboek voor volwassenen is inderdaad erg leuk en heerlijk ontspannend Of zelf doodles/zentangles maken.
Naaien met de naaimachine . Ik ben begonnen met een quilt/speelkleed voor een vriendin en heb inmiddels al een aantal quilt variaties gemaakt.