Nee, wij zijn sinds de geboorte van onze dochter (9,5 jaar geleden) niet meer samen weggeweest, als je even boodschappen doen als ze op school/psz zijn niet meetelt. We hebben er beiden geen behoefte aan, vinden het veel leuker om dingen samen met de kinderen te doen. We kijken wel soms samen film op de bank of eten samen als de kinderen al naar bed zijn.
Wij doen regelmatig iets leuks samen. Even terrasje pakken, uiteten of dagje samen weg. Ook nu we een kleine hebben. Noud is nog niet uit logeren geweest. Dat wil ik nog niet. Maar de opa's en oma's hebben al regelmatig op hem gepast zodat wij even tijd samen hadden. Ook doen wij los van elkaar leuke dingen. Vinden we beide erg belangrijk. We zijn niet alleen papa en mama maar ook man en vrouw en nog onszelf. We hebben hier ook afspraken over gemaakt nog voordat ik met de pil was gestopt. Tuurlijk doen we nu minder dingen samen als voorheen omdat we ook erg genieten van ons gezinnetje maar zo 1-2 keer per maand zeker wel
Wij proberen 1 keer per jaar samen 1 of 2 nachtjes weg te gaan. En tussendoor denk ik zo'n 2-3 keer een avondje uit per jaar. Financieel gezien kunnen we niet elke maand samen weg. vind ik soms wel jammer, want vind het zo fijn om even met zijn tweetjes weg te zijn/gaan. Al is het maar naar de bios. Volgend jaar hebben we het wat ruimer en dan hoop ik wel om tenminste 1 keer in de maand wat te doen. Maar wij gaan ook graag met de kinderen op pad.
Ja we slapen samen haha, gaan heel af en toe naa de sauna, verder werk ik eigenlijk ieder weekend dus niet heel veel tijd..
Voetbal kijken, uiteten af en toe (vaker met kind). Dagje weg(pretpark) aangezien de kleine daar nog te jong voor is. Of naar festivals/feesten. Gemiddeld 3-4x per jaar.
Wij gaan eens in de zoveel tijd samen uiteten. Maar moet wel zeggen dat wij elkaar heel veel zien hebben elkaar via het werk leren kennen en zitten vaak samen op een project, nu zijn we de laatste puntjes op de i aan het zetten om de officiële stap naar samenwonen te maken.
uiteten maar dat zal straks veel minder worden. plus dat ik voor 1 etentje een week boodschappen kan halen. het is het me niet meer waard. sowieso als je ff wat wilt ben je algauw de hoofdprijs kwijt. ga maar na: bioscoop, 2 tientjes voor de film en dan nog snaaiwerk, hoppa 3 tientjes. dan download ik wel een film. verder bijvoorbeeld de dierentuin: algauw 20 euro de man plus reis en parkeerkosten... pffff dan heb ik al geen zin meer. natuurlijk gaan we weleens weg, zoveel mogelijk met korting, maar niet al te vaak.
Ja regelmatig. Vandaag een dagje samen weggeweest naar de film, lekker shoppen en uiteten, heerlijk. In december gaan we een lang weekend naar Valkenburg, kijk er nu al naar uit.
Echt iets zonder de kids niet vaak. De laatste keer dat we samen weg waren in 1,5 jaar geleden een weekendje Valkenburg. Uiteten hebben we ook al lang niet meer gedaan samen. Verder doen we wel echt alles samen zoals shoppen, hele weekend lekker samen op pad met de kids, boodschappen etc.. Dat vinden we heerlijk 😊 Binnenkort gaan we weer een keer samen een hele dag weg en gaan de kids naar opa en oma. Eerst genoeg bv opsparen
Buiten boodschappen doen kan ik me niet meer herinneren wanneer we echt wat met z'n 2e hebben gedaan. Best erg als je beseft dat het kindje nog niet eens geboren is haha. Op het moment is het lastig qua planning. Hij heeft vrij wanneer ik werk en andersom. De avonden zijn we vaak of te moe of hij is aan het sleutelen in de loods. Laat dat nu net niet mijn hobby zijn haha. Zaterdag gaan we wel gezellig naar de stad alvast wat cadeautjes voor de feestdagen inslaan daar kan ik me enorm op verheugen! Bedenk me ook dat ik zo'n dag nu meer kan waarderen als 'vroeger' toen ging ik elke week wel naar de stad.
Wij zien elkaar 3 avonden in de week. Op vrijdag eten we als zl in bed ligt vaak iets wat we zelf erg lekker vinden zoals sushi op de bank en kijken we héérlijk een serie/film. We proberen regelmatig samen een nachtje weg te gaan of alleen te slapen en plannen best wat uitjes. Daarnaast gaan we graag uit eten. Eén a twee keer per jaar uitgebreid eten bij een sterrenrestaurant wat op ons verlanglijstje staat. Daarnaast vieren we wel veel thuis met lekkere kaasjes andere hapjes. Eten en drinken staat wel centraal
Ja hier doen we regelmatig wat samen. Dit jaar een weekendje weg geweest samen, gaan regelmatig samen wat eten of kijken een filmpje. (maar dan ligt de kleine meid gewoon in bed) Wij weten dat we een relatie hebben waar we in moeten blijven investeren. Laten zien/ merken dat je de ander nog steeds leuk vind. Het zal nu wel een stuk minder worden. Ik heb geen werk en het zwangerschapssuiker waardoor ik beperkter ben in wat ik mag/ kan eten.
Wij vinden van wel... 'S avonds samen achter een computer duiken en dingen uitzoeken of gewoon Google earth gebruiken met streetview en een willekeurige straat ergens ter wereld bekijken of kletsen over het één of ander. We brengen samen ons kind naar bed en doen in het weekend familie-dingen. De laatste tijd brengen we ons kind wat vaker naar oma zodat we in ons nieuwe huis kunnen klussen. We vrijen regelmatig, we kletsen nog minstens een half uur elke avond voordat we gaan slapen, we gaan binnenkort samen 4 dagen naar Parijs. We gaan wel eens uit eten en naar de bioscoop. Verleden week dus samen een aantal keer naar de bouwmarkt geweest. Ik vind het goed zo Genoeg quality time met mijn wederhelft. Het gaat er ons namelijk niet echt om wát we doen, maar dat we het samen doen. Samen achter een computer zitten is net zo leuk als een avondje gaan stappen voor ons pc-verslaafden
Wij zijn vrij klef denk ik.. doen erg veel samen. Van als we samen thuis zijn boodschappen tot aan samen gaat eten. ( gisteravond nog .. .dochterlief was onverwacht logeren.. ) Maar ook samen wandelen met of zonder kind erbij We hebben minimaal 1x per week ook wel een avondje dat onze dochter eerder wat te eten krijgt en wij heerlijk uitgebreid kokkerellen gezellig eten en borrelen.. We kijken samen tv of zitten samen wat te surfen op internet zoals nu romantisch naast elkaar haha en lezen elkaar dan de leuke dingen voor
Ja heel regelmatig. We hebben hier in Azië het geluk altijd inwonende 'oppas' te hebben dus veel vrijheid en mogelijkheden om met mijn man (en vriendinnen!) leuke dingen te ondernemen. Wanneer de kinderen op bed liggen gaan we sowieso om de dag uit eten, pakken een film of een terras/café. Gaan shoppen. Regelmatig ook een leuke korte vakantie of gewoon een dag weg, ideaal! Voorwaarde is wel dat we niet op zakenreis zijn, vooral mijn man is wel héél vaak weg.