Hier valt het een beetje tegen. Manlief werkt heel veel en is eenmaal thuis vaak afgepeigerd. Maar samen op het balkon een drankje doen en een peukie en wat babbelen is al heel fijn. November een nachtje weg.. al dreigt dat ook in de soep te lopen ivm werk man.. maar daar gaan we wat op verzinnen.
Wij doen iedere maand iets samen bioscoop, uiteten, bij vrienden kaarten of film avondje. 1 of 2 keer per jaar weekendje weg. Ik geniet hier erg van om samen te zijn ipv alleen maar papa en mama. Ik denk dat ik hier mede ook wel een leukere moeder door ben
Uehh.. Wij gaan nog regelmatig uit eten (met zijn 3tjes of samen), naar de film enzovoorts. Ook lassen we vaak een relaxavondje in waarbij we sushi bestellen, een leuke film op zetten en elkaar een nekmassage geven, haha. Weekjes, of weekendjes weg heb ik zelf persoonlijk geen behoefte aan. Ik zou mijn zoon (nu nog) niet een paar dagen achter willen laten terwijl ik weet dat zoiets ook een hoogtepunt voor hem zou zijn. Dan liever op familievakantie .
We gaan wel eens samen uit eten, naar de film of het theater. Op zaterdagavond standaard samen op de bank met iets lekkers onze favoriete series kijken. En eens in de paar jaar gaan we samen een week op vakantie.
Heel vaak, meestal doen we 1x perweek wat leuks saampjes. Bioscoop, uiteten, shoppen ect ect. (Ook met z'n viertjes doen we heel vaak leuke dingen)
Voor de geboorte van de jongste (nu 13 maanden), gingen we 1x per 2 a 3 maanden uit eten of naar de bios. Mijn moeder past dan meestal op, bij ons thuis. Toen onze oudste 15 maanden was, heeft ze een keer ergens gelogeerd, maar dat was geen succes. Sinds de geboorte van de jongste is dit nog maar 1 keer voorgekomen, maar dan gingen we pas wanneer ze sliepen. Onze jongste ging tot voor kort nooit normaal slapen en dan wil ik mijn moeder hier niet mee opzadelen. Dat gaat nu beter en volgende maand willen we lekker uit eten gaan. Mijn zusje heeft aangeboden dat de meisjes bij haar mogen logeren en als onze jongste wat groter is, wil ik hier zeker gebruik van maken. Echt een nachtje samen weg lijkt me over een tijd erg leuk, maar pas wanneer ze wat groter zijn.
Nu ben ik single dus gaat t voor mij niet op maar; Met de vader van mijn kinderen deed ik echt nooit wat samen, wou hij niet, vond ik super erg, zag dat ook als je wilt geen tijd met mij alleen doorbrengen (was ook zo maar goed) ik kan me dus niet voorstellen dat iemand in een relatie zit en die het prima of oke vind dat je dus als stel nooit iets samen doet? (Uitzonderingen oid daar gelaten natuurlijk) Met mijn nog niet zo lang ex: we deden heel vaak dingen samen, moet zeggen dat dit ook makkelijker plannen was nu ik om Het weekend de kinderen niet had, dan toen ik met de vader van de kids samen was, dan kan t best lastig oppas vinden zijn. Maar goed wij gingen graag uit eten, lunchen, langs vrienden, af en toe een feestje, lekker wandelen enz enz. Vonden we alletwee heel belangrijk en fijn.
Wij gaan elke week minimaal 1x per week uit eten, maar meestal 2x samen 's avonds uit eten. Daarnaast gaan we meestal maandelijks een dagje naar de sauna. We zijn naast papa en mama nog altijd ook geliefden en minnaars. Denk dat veel relaties juist op een breuk uitlopen omdat men geen tijd meer voor elkaar maakt. Ik heb het nu dus over dingen die we echt samen doen, met zijn tweeen. Daarnaast doen we in het weekend bijv ook alles met de kinderen erbij, dus met zijn allen de stad in bijv.