Winkelen is het enige wat ik echt mega chill vind in mn eentje. Met niemand rekening houden😍😍😍😍 Met vriendinnen winkelen vind ik echt vreselijk👀👀👀 Lunchen vind ik alleen niks aan dat doe ik liever met mn vriend. Ik ben ook geen type die alleen koffie gaat drinken dus dat doe ik ook nooit.
Eigenlijk doe alles altijd samen met mijn man. Ik doe sowieso nooit iets alleen, ik ben daar niet goed in.
Een verwendagjverwendagje voor mezelf alleen breng ik liever thuis door. Heerlijk een boek lezen op de bank of met de iPad in bed netflixen. Zalig! Buiten de deur eten, bewaar ik liever voor een verwendag met kan, vriendinnen of kinderen. Dat vind ik samen gewoon gezelliger.
Nee eigenlijk helemaal niet... Gisteren wel met vriend even wat gedronken in de stad samen... Maar dat is het dan ook
Ik ga regelmatig alleen naar de bioscoop. Ik heb een kaart dat ik elke maand onbeperkt kan kijken. Ik ga soms wel 3x in de week.
Soms denk ik wel eens dat ik eens iets alleen zou willen doen, bijv. een paar dagen weg. Maar eigenlijk lijkt het me ook wel heel saai. En jammer dat je er niet over na kunt praten met iemand anders. Ik zou dan liever samen met mijn man of vriendin gaan, maar dat komt er nooit van. Het enige dat ik momenteel alleen doe is eens per 2 maanden naar de kapper. En vanochtend was ik alleen thuis, had niet zoveel werk dat ik per se moest doen en toen heb ik mezelf getrakteerd op 2 afleveringen van mijn favo Netflix-serie, een kop cappucino en een cakeje, haha. Dat was ook heerlijk! En even vooraf vast opladen voor een drukke vakantieweek met 24/7 kinderen om me heen...