Nee....Wij hebben LED lampen dus we gebruiken sowieso maar heel weinig energie. En in de rest van het huis is alles uit. Dus ik vind dat deze 3 spotjes in de woonkamer wel aan mogen blijven
Wij zitten al zonder licht aan... Gewoon omdat we dat veel gezelliger vinden... Wel een stuk of 20 kaarsjes aan
Nee wij niet, vind het nogal onzin, want waarom nu wel een uur en de rest van het jaar gewoon leven zoals altijd, dan maakt dat ene uurtje nu ook niets uit
ja, maar alleen omdat we dan al weg zijn, anders nee we hebben minimaal aan lampen aan, dus ik vind het prima.
Ben ik met je eens. Laten ze daarnaast eerst maar eens alle lampen etc in de weekenden uit doen bij grote bedrijven. Als je in de nacht langs Amsterdam ofzo rijd branden op zoveel bedrijven het licht nog terwijl er niemand is...
Ik let altijd al op de verlichting en gebruik alleen wat ik echt nodig heb. Ik doe dus niet mee. Hier branden elke avond 2 lampen (slaapkamer dochter en woonkamer).
Alle lampen een uurtje uit? Gezellig, krijg meteen zin in een ordinair vrijpartijtje op de bank hahahahah
Nee, wij hebben spaarlampen en hebben sowieso alleen de woonkamer lamp aan, en de spotjes boven het aanrecht. Vind t wel goed zo
Hier dus ook nu gewone de lamp aan en de tv meer niet. Led tv en een led lamp meer niet aan in huis dus ik zie het nut niet