Ik ben op zoek naar iemand die voor mij 4 of 6 van die stoffen Canvas schilderijtjes met naam/ tekst wil maken. Ik ben op zoek naar iets met donker/lichtblauw, wit en zilver en lichtroze, wit en zilver, en niet al te klein. Wie kan mij helpen? Ik ben zelf a-crea-Bea
Ik vind de prijzen echt mee vallen het is bekend dat handgemaakte producten duurder zijn als massa productie uit de winkel maar dan heb je ook wat.
ja dat klopt.. maar als ik kijk naar de simpele materialen en dat er helemaal niet zoveel werk in zit (ik ben ook creatief en ik heb ook wel vaker zulke dingen gemaakt) vind ik de prijzen erg hoog.
Kinderkamerkunst :: Esthy's Schilderwerkjes :: uw geboortekaartje op canvas en meer... maakt hele leuke dingen!
Irart! Ik heb als kraam cadeau een aantal schilderijtjes gekregen. Men, wat ben ik er blij mee! Je kan zelf aangeven wat je wil en ze is zeker niet prijzig.!
Simpel materiaal en niet zoveel werk misschien maar ik vind de afwerking bij sommige sites die genoemd worden, echt bar slecht. Ikzelf heb er dan wat meer voor over maar een mooie verwerking en afwerking.