Rellen doe ik niet, ik geef aan dat ik in geval van TS zou liegen, in het geval van een vergeten aangeslagen pak melk niet terug zou gaan naar de winkel, dat jij dan huilie huilie gaat doen daar kan ik niets aan doen, ik noem dat geen rellen. Opmerkingen van'' ben jij tussen de 17 en 22 '' vind ik meer uitlokken van een rel dan mijn reacties maar geeft niets wijffie, komt goeeed
Nee absoluut en nooit niet. Oft topic: dankzij een hoop aso reacties moet het beheer dus streng zijn. Erg jammer. Zijn, bijna altijd, dezelfde mensen.
Sommige doen net of er een moord is gepleegd, terwijl er alleen iets verzwegen word om zo niet meer te hoeven betalen! Wat maakt mij t uit of ze nou wel de volle mep betalen ofnie.. iedereen moet naar zn eige portomennee kijken en nie in die van n ander
Nee ik zou dat niet doen. Ik moest het vroeger ook en man ik vond het verschrikkelijk Ik betaal net zo lief die 51 euro dat kan ik met een goed gevoel rondlopen
Een goed voorbeeld, ik leer ze namelijk niet een dief van de eigen portemonnee te zijn en een echte nederlander te zijn Daar waar je kortingen kan pakken die pak je
Je zou toch maar een gezellig forum zoeken, hier even meelezen en toevallig Tokkie heten van je achternaam.... Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeen Weg ben je!!
heb ik wel eens gedaan. Om een pakje kruiden van 32 cent. Maar ik ben ook wel eens doorgelopen terwijl ik wist dat ze een krat bier niet hadden afgerekend (ik had het 3 keer gezegd maar toch). Ik weet niet of ik dat zou doen. Misschien wel. Denk dat mijn man het wel zou willen. En het zou me eerlijk gezegd een worst wezen wat anderen daarvan vinden.
Liegen niet... Misschien een klein beetje de waarheid verdraaien Zo leer je je kind creatief denken (Ik denk niet dat jarige dochter van TS mee leest tijdens het boeken van het tripje trouwens)