Doen jullie zoiets wel eens?

Discussion in 'De lounge' started by Marieke4mei, Feb 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Lieg je wel eens over de leeftijd vanwege de prijs?

1. Ja. Als het even kan wel

2. Nee nooit, al scheelt het een dag

3. Ja, met een paar weken wel, anders niet

4. Anders....

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Als het een aanval op me is dan:
    Sorry hoor maar ik denk dat er verkeerd gelezen of begrepen word, ik heb nergens gezegd dat ik dit van plan ben te gaan doen. Ik zeg alleen dat ik hier een discussie over heb gehad met mijn man en vrienden (geen nare discussie ofzo maar gewoon lekker even:cool:). En dat ik me af vroeg wat andere mensen zouden doen...zelf durf ik zoiets niet.

En als het niet aan mij was.....dan heb ik niks gezegd:D

2. Bri

Bri Niet meer actief

Als je zo'n uitje voor je kind geen 51 euro (per dag? 2 dagen? 3 dagen?) waard vindt, dan ga je toch niet. Er zijn goedkopere parken, die heel erg leuk zijn voor een peuter.

Als je niet meer dan 50 cent wilt betalen voor een flesje cola, koop het dan bij de supermarkt en drink het thuis op, of op een bankje in het park.

Als je de hele entourage van Disney wilt, dan betaal je daarvoor. Via de entreeprijs en via de consumpties.

TS, niet specifiek naar jou. maar aan iedereen die het oké vindt om te liegen voor korting.

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Dan vind ik ze een inner-tokkie. Uiterlijk zegt helemaal niks. Gedrag wel. En dan kan je 300 miljoen op je bank hebben staan, als je je zo gedraagt vind ik je asociaal.

Hier was Disney trouwens erg geslaagd met een 2 jarige. Dus voor 3 zal het helemaal leuk zijn.
    En Disney is inderdaad erg duur. Lekker zelf wat broodjes en flesjes water meenemen. Daar wellicht een ijsje e.d. eten, maar verder niets.

4. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Maak je jezelf dan ook niet enigzins schuldig aan diefstal?
    Tsja, het is immers tegen de regels om eigen cosumpties mee te nemen.
    Misschien moet je je eigen inner-tokkie maar eens een peun op der kaak geven, ik vind dit echt niet kunnen hoor.

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nee hoor, niet als je die buiten het park op eet ;)
    En ik 'peun' :( ;) helemaal niks op mijn kaak.

6. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Nee want eigen consumpties meenemen mag.. je mag ze alleen niet in de restaurants nuttigen

7. Partyrocker

Hmmm, dus als jij de hele dag in de Efteling rondloopt (wat ik veilig aan kan nemen, want de je komt daar niet voor een uurtje). Dan eet en drink je niks, want dat doe je voor de ingang dan al?

Volgens mij doen er hier zich een paar een stuk mooier voor als dat ze zijn.

8. Triskele

Triskele Niet meer actief

als je even uit het park gaat en het daar op eet en daarna weer naar binnen (wat gewoon makkelijk kan bij disney) is het compleet binnen de regels hoor, daarnaast heb ik het gevraagd en vonden ze het prima alleen mag je niet in de restaurantjes en hun tafeltjes e.d. je eigen eten op eten, logisch want die zijn voor betalende klanten.

9. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Wat een agressie. .. zielig hoor

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh? Ik vond dat je nergens normaal kon zitten, dus wij gingen altijd richting het hotel even een broodje eten. Water dronken we wel, maar het was vrij warm. We zijn toen een midweek geweest, en gingen met regelmaat even 3 uurtjes, en dan weer naar het hotel. Zoontje slapen, even wat eten en weer een paar uurtjes gaan.
    Ja, was best vermoeiend maar heel goed te doen met de kleine. Die zat dus wel in de buggy :)

Krijg zin om naar Disney te gaan met de jongens! :D

11. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Een Audi voor 8 personen, kletskoek!:D

12. Partyrocker

Ik geef maar effe een voorbeeld zeiksnor, want in de bioscoop is het daadwerkelijk NIET toegestaan je eigen cosumpties mee te nemen of te nuttigen binnen die 4 muren.

13. Partyrocker

Hahahahaahahahahaha, je bent wel een ster in alles erger maken dan dat het is of niet soms? :D

14. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

#134 Marieke4mei, Feb 11, 2013
    Last edited by a moderator: Feb 11, 2013
    Edit

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik vind de Efteling een stuk goedkoper. Daar kopen we alles, en daarbij, gaan we dan met mijn man zijn werk en hebben we dat Efteling geld. Dat geven we graag uit in die snackbar.

Trouwens, lezen is ook een kunst ;) ik heb het over Disney. Ik heb nog nooit een park zo duur gezien qua eten.
    Ik vind de Efteling, Walibi, bioscoop, noemhetmaarop best meevallen. En ja daar koop ik alles omdat ik het voor 1 dag niet erg vind. Hoort bij ons uitje.
    4 dagen lang je eten in het Disneypark kopen , dan ben je onderhand net zoveel kwijt als die hele vakantie.

16. Triskele

Triskele Niet meer actief

nou ik ook hihi

We waren hier 3 dagen geweest dit was net te kort als je het relax met kids wilt doen (vind ik)

17. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Bij de Efteling mag je gewoon binnen het park je eigen etenswaren nuttigen. Alleen niet in de restaurants.
    Maar verder overal.

18. Benzoblij

Benzoblij Actief lid

May 8, 2007
    319
    0
    0
    Naar ik weet krijgen kindjes onder de drie helemaal geen entreebewijs bij Disneyland Parijs. Mijn best lange 2jarige zoontje werd iedere keer bij de toegangspoortjes gecontroleerd omdat ie dus geen kaartje had. En dan moet je toch echt zijn ID laten zien.... Zou het er niet op wagen.

19. A2CA

A2CA Niet meer actief

Nee ik zou het niet doen en dan niet omdat ik het niet van kunnen of omdat ik het durf maar meer erom dat als ik gepakt zou worden we het park niet meer inmogen en ik met een verdrietig kind achter blijf waaraan ik een belofte heb gemaakt.

20. Partyrocker

Ag zoals ik al zij, dat is een voorbeeld.
    Hoe moet ik het weten, ben nog nooit in Disney geweest.

Het gaat dus om de plekken waar je GEEN eigen cosumpties mag nuttigen, maar dan dus wel doet.

En dan nog, een oud vrouwtje een loer draaien met der straatkrantje vind ik niet kunnen, dat is zielig.

Maar een bedrijf met een miljoenenwinst per jaar, sorry.
    Daar kan ik niet om huilen. Als ik dan even 15 euro kan besparen door mijn kind een paar maandjes of een jaartje jonger te maken.
    Dan doe ik dat. Hun draaien hun hand er niet voor om, dan ik ook niet.

Share This Page