Hallo allemaal, ik heb even 2 kledingvraagjes.... 1) Ik heb pasgeleden een paar enkellaarsjes gekocht, maar nu weet ik niet zo goed hoe ik ze moet combineren. Ze zijn aqua/turquoise (kleur is moeilijk op foto te krijgen). 2) Ik heb de jurk uit de volgende link, maar ik weet niet wat voor bh ik eronder aan kan. Ik heb het al gewoon geprobeerd, halter, kruislings... maar toch blijf je de bandjes zien en dat vind ik niet mooi. Heb al aan strapless zitten denken, maar ik heb nog nooit een goede bh daarvoor gevonden. Heb cup 80E en hangtieten Steps Alvast bedankt voor het meedenken
Gewoon een goede strapless bh kopen, die zijn er echt wel hoor. Die enkellaarsjes zou ik bij een jeans dragen. Vind enkellaarsjes nooit zo leuk bij een jurkje of rokje.
En wat dan op die jeans, ook qua kleur ed? Zou ze sowieso idd niet met jurkje of rokje dragen... Voor bh moet ik dan maar eens goede lingeriezaak binnen lopen, want tot op heden nooit iets echt goeds gevonden helaas.
Wat een prachtige laarsjes en ik vind het jurkje ook erg mooi, goed gekozen. De laarsjes zijn toch te combineren met heel veel kleren. Inderdaad mooie jeans met een vrolijk iets erboven. Of een mooie strakke broek met een witte blouse en vrolijke sieraden,.... Weet je, dit gaat over smaak en is zooo persoonlijk. Ik zou die laarsjes nl wel onder een jurkje dragen....