Ik ben nieuw hier maar lees al een tijdje mee en heb nu zelf een situatie waarbij ik niet zo goed weet hoe of wat... dus dacht, meld me aan zodat ik eens kan meekletsen! Ik heb normaal een cyclus van 27-29 dagen en deze maand op dag 28 werd ik ongesteld. Maar, ipv de normale 4 dagen, was ik nu maar 1 dag. Ik heb nog geen 2 tampons kunnen vullen en het is alweer over. Ook niet de gebruikelijke slijm en propjes.... (sorry!) Verder heb ik wel veel last van mijn buik, vooral helemaal onderin en links met name. Dit komt en gaat met vlagen. Verder ben ik ook duizelig en licht in mijn hoofd en heb rommelende darmen en sinds vanmiddag pijn in mijn onderrug. Nu vraag ik me af of het de "ongesteldheid" is, of toch iets anders? Ik durf me niks in mijn hoofd te halen want anders ben ik toch weer blije hoop in mn hoofd aan het halen voor niets. Wil daarom ook eigenlijk niet testen, dan blijf ik elke maand bezig, tenzij dit echt duidelijke dingen zijn, maar omdat ik wel ongesteld was....
Was het niet te laat voor innestelingsbloeding? Ik dacht dat dat eerder zou zijn... Anders ga ik morgen even een test halen...
Nee hoor Marianne, volgens mijn huisarts kan dat! Ik had dan ellende, maar in eerste instantie dacht zij dat het een innesteling was.
Ik had vanmorgen even wat plas ingeleverd bij de dokter want ik dacht, het kan ook nog een blaasontsteking zijn. Mijn plas is schoon maar moet morgenochtend op spreekuur komen dus ik ben benieuwd..
Ik heb bij beide kindjes een innestelingsbloeding gehad en bij de eerste dacht ik ook dat in ongi was geworden totdat een vriendin zei dat 2 dg een beetje bloedverlies wel erg kort was.
Ik ben iig niet zwanger. Ze weet niet wat het wel is maar urine was schoon en ze liet me wel een test doen want ze dacht het zelf wel. Maar was dus helaas niet zo. Op naar de volgende ronde
Dat je lichaam je toch zo in de maling kan nemen he.... Misselijk Pijn in onderrug Buikpijn is minder geworden Puistjes Hoofdpijn Sterk ruiken Emotioneel En dan toch een negatieve test hebben...
Dit zul je nog wel vaker mee gaan maken . Het irritante is dat de symptomen zo veel op elkaar lijken, je kunt ook net zo goed wel zwanger zijn. Succes in de volgende ronde!