luister naar een oude bekende dat je iets wilt veranderen ok... maar niet zo kort als op foto 1. dat vind ik bij jou echt zonde. terwijl ik normaal bij lange lokken roep: knip het korter!!!! ik zou het ongeveer doen als op foto 1 maar dan langer zeg maar
niet doen, ik was mijn haar ook zat, zat echt te twijfelen, en ik dacht ik doe t. Echt heel veel werk om elke ochtend leuk te krijgen. En dan nog zit het niet zoals de foto. Dus ik ben weer bezig om het lang te krijgen
Doen!!!! Ik heb zo'n 3 mnd geleden ook mijn lange haar afgeknipt naar heel kort, doe dat wel vaker en geen moment spijt... Het groeit wel weer aan, en kan nu alweer een staartje!
Ik ben ook van heel lang naar kort gegaan, net boven mijn schouders. OP een gegeven moment zat mijn lange haar ook steeds vast. Ik ben heel blij hoor met mijn nieuwe kapsel maar mis mijn lange haar heel erg. HEb er toch wel een klein beetje spijt van hihi
Ik zou zeggen, doen, maar idd niet zo kort als op de foto. Ik heb net zo'n lang haar gehad als jij en wilde ook eens iets heel anders. Ben naar de kapper gegaan en hebben ze het geknipt tot net over de schouders, met laagjes en een schuine pony en meer dan de helft uit laten dunnen (heb ook heel dik en veel haar). Lekker vlot en toch totaal iets anders dan lang haar. Moet wel zeggen dat ik dit nu 2x heb laten doen. Ik laat ze 1x kort knippen (voor mij doen is net over de schouders kort ), en dan laat ik ze weer lang groeien (in 4 jaar is het weer net zo lang). Want ik vind lang haar toch ook wel mooi, maar zo eens iets anders is ook wel leuk. 5 jaar geleden heb ik dat laten doen en vorig jaar.
Ik zou het dan een beetje tussenin doen.. Het is een onwijs gaaf kapsel maar wel een hele drastische verandering inderdaad.. En ik denk dat dit heel sporadisch gebeurd, maar sinds de laatste keer dat ik m'n haar heb laten knippen, is m'n haar gestopt met groeien op een kortere lengte dan voor die knipbeurt. En daar baal ik best van..
het zou je wel staan. maar als je het doet zou ik het net iets langer laten. wel sonde van je lange haar, groeien ze snel? van vriendin van mij groeien heel snel dus dan zou ik het wel doen. mn eigen haar groeien niet snel dus ik durf het niet kort te doen
al die mensen die zeggen niet doen !! zonde van je mooie lange haar.. ik snap dat persoonlijk niet.. wat is er mis met een verandering? het haar is zo weer aangegroeid als ze het weer lang wilt hebben.. Maar ook als ze het kort wilt houden is dat goed toch.. ze vind het 1e kapsel wel mooi en niet te kort anders zou ze er niet over nadenken.. Dus ik zou zeggen.. Waarom niet? lekker kort voor de zomer.. je bent zelf kapster dus je weet ook wel dat het wel meevalt met jouw haar om het kapsel op foto 1 iedere dag zo te maken.. en ik denk dat het je persoonlijk een stuk pittiger maakt..
Ik zou het niet doen Ik heb zelf ook lang haal en wil het ook wel eens knippen omdat ik het zat ben, en dan gewoon een vlot korter modelletje maar ik twijfel nog steeds dus ik doe het niet ook al heb ik nu vrijwel altijd een staart ( nouja meer een knot/frotje )
Als je het echt beu bent, gewoon doen! Mocht je spijt hebben, het groeit wel weer aan. Staat je denk wel goed, aan je gezichtsvorm te zien..
niet doen!!! Duurt mega lang voor het aangegroeid is en met kort haar voel je je toch een anders( tenminste dat vind ik). Succes!
Ziet er leuk uit, het kapsel dat je uitgekozen hebt, maar het lijkt mij nogal onpraktisch, de hele tijd al dat haar in je gezicht... Volgens mij ben je daar binnen de korste keren zat van, zeker als je met lekkere plakhanden van het bezig zijn met je kids, dat haar uit je gezicht moet staan halen de hele tijd Ik zou voor een wat praktischer coupe gaan dus.
Ja zal denk ik soms wel ff spijt hebben , maar goed mocht ik ze weer lang willen gooi ik er extensions in! Het knoopt heel erg en heb t bijna nooit meer los...en dat vind ik ook zo saai. Denk dat ik t doe maar in nek dan iets langer! Thnx voor jullie advies!