Het verschil tussen het kapsel wat je wil en wat je nu hebt is wel erg groot.. misschien kan je eerst een kapsel kiezen wat er tussenin zit, en daarna het nog iets korter knippen in het model als op de foto. Zo heb je steeds weer iets anders en is het ook niet wennen als je het heel kort doet. Ik denk overigens dat je er wel het gezicht voor hebt, zo'n korte coupe! Maar lang haar vind ik zo mooi.. maar ik weet uit ervaring, dat als je het niet los draagt.. dan heb je er ook weinig aan. Ik heb ook best lang haar en denk er nu ook over om een iets korter kapsel te laten knippen zodat ik het weer wat vaker los kan knippen.. Succes. Enneh, ben wel benieuwd naar een 'after' foto
Kun je niet wat meer laagjes met lang haar doen, desnoods wat extreme laagjes.. Dan kun je het altijd nog kort knippen.. Ik vind dat lange haar mooier.. En ik denk dat je er spijt van gaat krijgen, had ik tenminste wel... Aan de andere het groeit wel weer aan Gr. Carlien
Je bent kapster of niet.. Hahahaha. Gewoon afknippen die handel. En ach, al krijg je spijt, haar groeit wel weer. Ben benieuwd wat het gaat worden. Hier zelf ook gewerkt als kapster, en ook die radicale veranderingen. Leuk! Zo had mijn man op zijn trouwdag een vrouw met lang blond haar. 2 maanda later had hij een vrouw met halflang donkerblond haar. De keer ernaar was het kort en heel erg donker hihi. Daarna weer een tijd kort en blond maar nu alweer een tijd lang en donker
Zoow das heftig als jij het graag wilt, gewoon doen! Het is maar haar, dat groeit echt wel weer aan, ook al duurt het even en wie weet vind je dit juist zo leuk dat je het zo houdt!
Ik heb het ook van zo lang naar een Bob geknipt ( kin hoogte ). Geen spijt van gehad, en nu bijna 3 jaar later is het weer op dezelfde lengte. Natuurlijk wel knipbeurten gehad.
Goed dat je het gedaan hebt! Ik vind haar vanaf halverwege rug vaak zo vormloos, het hangt dan slap zonder volume. Ik hou wel van een echt kapsel, zolang het maar wel vrouwelijk is en niet 'ik heb al een man en kinderen en nu wil ik haar waar ik nooit iets aan hoef te doen' kort. Stap een willekeurige protestantse kerk binnen en je begrijpt wat ik bedoel
Stoer dat je het gedaan hebt! Ik ben ook 5 jaar terug van lang naar een bob gegaan, geen moment spijt van gehad. Ik had prachtig lang (tot aan billen) en dik haar maar kon er niks leuks mee.
Stoer, ik ben benieuwd! ik heb lang haar met slag. Mega vol en dik. Ik twijfel ook om het af te knippen. Elke keer als ik het kort heb, wil ik het lang en als ik het lang heb wil ik het kort...
Nee dan kun je beter je lange haar in een staart of knot frutselen! Lang haar is minder werk dan een kort kapsel vaak,dat korte kapsel van mij wel iig.Als je een mooi gezicht hebt kan een (heel)kort kapsel echt mooi en vrouwlijk staan. Ben erg benieuwd naar TS!