Grappig om al die verschillende meningen te lezen . Ts, ik heb zelf vroeger haar tot op mijn kont gehad, maar had het zodoende ook niet meer vaak los. Dat heeft er toe geleid dat ik op gegeven moment naar een boblijn ben gegaan. Complimenten, stond goed, en toch miste ik mijn vrouwelijke lange haar. Daarna weer laten groeien, maar door het vaker wassen en stylen (los haar vraagt bij mij meer aandacht, tijd, föhnen etc.), het nooit meer zo lang gekregen omdat ik plots ondervond wat gespleten haarpunten en pluizig haar zijn . Ik zou voor geen van beide opties gaan, maar mijn haar afknippen tot dat punt dat ik weet dat ik het vaak los zal/kan hebben. Hoe leuk en vlot het korte kapsel ook is in de openingspost, het is niet praktisch en moeilijk haalbaar dat je haar de hele dag zo zit. Ik vind het ook niet zo vrouwelijk, en dar ben ik persoonlijk wel fan van (maar goed, dat is enkel mijn smaak )
Mooi hoor!! Als ik zo'n lange lok doe,wat ik erg mooi vind doe ik em telkens achter mijn oren omdat ie zo irriteerd dus dat ziet er niet uit
Heel mooi geworden! Ik heb zelf een maand terug ook mijn haar kort geknipt. Ik had nog langer haar dan jij, maar was het zo zat. Zo kort als jij het hebt zou mij nooit staan, maar ik vind het wel echt super gaaf zeg!!