Ik geloof alleen niet dat het 1 van de laatste keren zal zijn dat ze komen hoor... ze doen al een tijdje om de 2 jaar een concert tour door Europa... grote kans dat ze dus over 2 jaar weer in de buurt komen! Ben tot nu toe bij alle concerten geweest op misschien 1 na! (sinds 1998) Elke keer blijft het weer een geweldige ervaring die je eigenlijk gewoon niet wil missen!
Mij lijkt het ook wel eng hoor, maar een super toffe ervaring. "Ja lieverd, toen ik in verwachting was van jou, stond ik vooraan bij een BSB concert. Dan weet je dat" .. Maar denk maar zo, in het allerergste geval kun je je man bellen en die is binnen een uurtje bij je En anders kom je maar bij mij crashen. Ik woon ook in Parijs, zoals je weet
Hoewel BSB niks voor mij is, sluit ik me bij de rest aan en zeg DOEN! Als je elke dag al naar Parijs op en neer gaat, is het met een hotel daar zeker goed te doen met werk de volgende dag. Gezien je zwanger bent, zal je niet op je werk komen aanrollen met een enorme kater
Jawel heb een auto, maar het is beter om te overnachten in Parijs aangezien ik de volgende dag moet werken. Anders moet ik na het concert nog 2.5u rijden, ben ik misschien tegen 2u thuis en dan moet ik er om 5u45 terug uit. Als ik een hotelletje neem moet ik er om 8u maar uit. Voor mij is dat lekker lang slapen
aaaaah wat lief van je! De kogel is door de kerk! ticket en hotelletje zijn geboekt! BSB, here I come!!! Voel me precies weer 16!
GAAN!! Ik ben vorig jaar alleen naar concerten gegaan in Nederland, Belgie, Duitsland, Ierland en Engeland. Ik heb niemand nodig om me te vermaken, ik ga voor de band, niet voor een goed gesprek.
Goed dat je het gaat doen!!! Is toch ook niet zo ingewikkeld, je kent de stad! Lekker genieten en veel plezier.
ik zeg altijd, bij twijfel niet doen. Maar gezien mijn voorgangers, ben ik de enige! Persoonlijk zou ik er niet aan moeten denken om met 22 weken tussen zo´n grote mensenmassa mee te hossen....alleen. Nee bedankt. En dat is even afgezien van al het andere er omheen.
Bwah in 2011 was ik 32 weken zwanger en liep ik ook alleen bij een concert, in het buitenland, was hartstikke leuk.
Daarom dat ik ook een zitplaats heb genomen. Zie me ook niet 3u staan rondspringen in een over bevolkt middenplein. Moest het echt niet gaan kan ik nog altijd terug naar het hotel, is maar 350m. hihi, ik denk wel dat ik het ga overleven, tenzij ik in zwijm val bij het zien van de BSB