Menstruatiekrampen, 36 weken zwanger.. Begonnen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Mama13, 12 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama13

Mama13 Actief lid

12 dec 2012
    148
    4
    18
    Hallo allemaal, even een kort verslagje hele weekend harde buiken gehad en af en toe een steekje. Gisteravond toen ik naar bed ging steeds het gevoel van naar de wc moeten maar niets aan De hand verder dus heb vanacht redelijk goed geslapen. Maar heb nu nog steeds menstruatie achtige krampen.. Niet pijnlijk zijn goed te houden maat wel vervelend... Zal het beginnen?!!

2. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Zou kunnen.. Maar het kan ook nog even duren.. Bij mij begon het wel met het gevoel van menstruatiepijn..
    Succes! :)

3. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Mmm, durf ik je niet te zeggen. Ik denk eerder wat voorwerk, ik heb er ook al twee weken last van, en vandaag bleek het nog steeds dicht te zitten. Ik hoop het voor je!!!!

4. Mama13

Mama13 Actief lid

12 dec 2012
    148
    4
    18
    Hee Jolanda, oke mag ik dar wat meer over weten? Het is mijn eerste kindje en vind het zo spannend? Zakte het gevoel ook af en toe weg en hoe lang duurde het nog?

5. Mama13

Mama13 Actief lid

12 dec 2012
    148
    4
    18
    Oke vita bedankt voor je reactie!

6. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Heb ik het gister ook gehad met uitstraling naar rug en been. Vk is toen even langs geweest. Als je druk bezig bent geweest kan het zijn dat je lichaam gaat protesteren. Hier was het allemaal voorwerk. Ik heb nog net geen bedrust opgelegd gekregen maar moet het wel heel rustig aan doen. Ze heeft me wel advies gegeven om 2x 500gr paracetamol om de 6 uur te slikken.

7. Mama13

Mama13 Actief lid

12 dec 2012
    148
    4
    18
    Hallo allemaal! In de tussentijd veel gebeurd kan om half 2 naar het ziekenhuis mijn vliezen zijn waarschijnlijk gebroken en de krampen worden erger...

8. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Spannend zeg!

Ik moet wel zeggen, ik heb al weken menstruatiepijn en dat zijn gewoon voorweeën.
    Ook had ik soms het gevoel dat mijn vliezen gebroken waren maar blijkbaar zit beebje zodanig te drukken dat het gewoon urineverlies is.

Ik moet mij aanmelden in het ziekenhuis als de weeën elke 5 minuten komen en 1 minuut aanhouden.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wilde net typen....zo begon het bij mij wel:D
    Heel veel succes en zet m op!

10. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Dus toch! haha veel succes!

We kunnen er heel veel over vertellen, maar bij iedereen gaat het anders.. Nog even en je kan ook meepraten :)

11. Mama13

Mama13 Actief lid

12 dec 2012
    148
    4
    18
    Hallo allemaal, net terug uit het ziekenhuis... Waarschijnlijk toch geen vruchtwater maar ook geen urine? Mocht weer naar huis, verplichte bedrust ivm met voorweeen.. Aan de ene kant blij dat ik weer naar huis mocht donderdag weer naar gyno voor groeiecho aan de Andere kant had ik willen blijven toch meer zorg bij de hand.. Wat binden jullie?

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ..... Hoe ver ben je eigenlijk dan?

13. Mama13

Mama13 Actief lid

12 dec 2012
    148
    4
    18
    36 weken

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Waarom dam die verplichte bedrust? Dacht dat je veel vroeger was nog.....
    Maat wat os er eigenlijk gebeurt omdat je dacht dat je vliezen gebroken waren?

15. Mama13

Mama13 Actief lid

12 dec 2012
    148
    4
    18
    Stond in de badkamer om men legging aan te trekken toen ik bukte verloor ik een hele plens water dit eb ik laten liggen voor de vk die stuurde me meteen door in de overtuiging dat de vliezen waren gebroken maar de testen geven het niet aan...

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gek????
    Als je op je vuist blaast voel je dan geen vocht?

17. Mama13

Mama13 Actief lid

12 dec 2012
    148
    4
    18
    Nee, maar als ik lichte persddruk zet wel.. Dus krijg ik om de dag echo's kan een scheurtje in de vliezen zijn...

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou dan zit er idd een scheur....maar ze zeiden je verloor geen vruchtwater toch?
    Nou vang een beetje op in een bakje.
    Uk had het ook bij de eerste....de gyn geloofde het niet. Mijn vriend werd nog boos....hij zei ...wat daar lag was zoveel dat was vruchtwater.

Ik,had een beetje opgevangen gelijk en dat is getest .... Idd vruchtwater. Die nacht ben ik na 1 uur weer teruggegaan want ik had weeen.

19. Mama13

Mama13 Actief lid

12 dec 2012
    148
    4
    18
    Oke zal het proberen bedankt voor de tip!

20. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Spannend.. Wel raar dat ze je met misschien een scheurtje naar huis sturen. Hou het maar goed in de gaten ivm infectiegevaar!!

Deel Deze Pagina