Hoi allemaal, Wil graag op de babykamer een niet al te ingewikkelde muurschildering gaan maken. Liefst geen Disneyfiguren etc. Iemand nog tips voor bijv websites waar ik ideeen kan opdoen?
Nijntje, die is redelijk simpel en er zijn leuke accessoires van te krijgen. Misschien een tip, als je iemand weet met een diaprojector kan je een plaatje uit printen en die in zo klein vierkantje doen en dan in de projector. Als je de projector op de muur richt kan je zo de lijnen overtrekken.
pak een simpele gestylistische tekening (google stylistisch + thema waar je tekening van wilt hebben) en dan vind je best wel makkelijke en mooie tekeningen die je op de muur kunt maken.... of maak een (stam)boom ofzo... heb ooit gezien dat iemand een boom op de muur schilderde en dan foto's van opa's, oma's, papa, mama en baby in lijstjes aan de boom hing... (en dit kun je zo uitgebreid mogelijk maken)
silhout plaatjes zijn leuk om te schilderen...en niet moeilijk... Tja er zijn zoveel leuke dingen...zelf heb ik deze geschilderd.
wat leuk Marike! Hier zijn we nog bezig met de kamer van oudste dochter en die wil ook een muurschildering... moeten nog even kijken wat het wordt (ze wil zelf graag k3, maar weet nog niet of we dat verzoek gaan inwilligen )
@ Laetitia Ik vind een muurschildering altijd wel heel leuk op een kamertje...Wow K3 wel lastig denk ik om te schilderen of heb je ze ook in stripfiguren?
@Marike... ik ga (als ik het ga doen) natuurlijk niet al te moeilijk maken he Studio 100 kleurplaten K3
Leuk die kleurplaten! Alsnog best wel lastig denk, maar wel te doen...show je het eindresultaat als je zover bent?
ja, maar dat kan wel nog even duren... eerst moet het dak vernieuwd worden en daarna wordt de kamer afgemaakt.... dus het zal iets voor de lente/zomer gaan zijn vrees ik.....
Ik heb een boom geschilderd. Een voorbeeld gezocht van eentje die ik mooi vond. Die op groot papier nagetekend, uitgeknipt, overgetrokken op de muur en geschilderd en beplakt met behang. 3 haakjes eraan om dingetjes aan op te hangen, helemaal leuk!
Wij hebben een tekst gedaan: lief, stout, stoer, ondeugend en eigenwijs. Als voorbeeld hadden we een muursticker, dus daar zou je op kunnen googlen voor voorbeelden