zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LadyTwilight, 20 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Hoi,

heb even een hopelijk niet te aparte vraag haha.
    Ik heb seks gehad met mijn vriend echter is hij niet in mij klaar gekomen maar wel voorvocht geweest en nu is het zo dat ik sávonds mijn eisprong heb gevoeld.
    Ik voel mij nu al dagen niet zo lekker en ik voel mijn eierstokken en mijn baarmoeder voelt erg zwaar aan.
    Kan het zijn dat ik zwanger ben?
    Ik durf niet zo goed een test te doen omdat die de vorige keer dat ik zoiets had denk te vroeg getest hebt want toen sloeg hij positief uit en uiteindelijk 2 dagen later negatief.
    Dus deze keer wil ik zo lang mogelijk wachten.:)

2. imba 86

imba 86 Niet meer actief

Ja kan....en afwachten meid.
    Weet nooit een ander antwoord te geven op vragen als deze.

3. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ja begrijp het, het is misschien ook een beetje dommig om deze tekst neer te kwakken. Maar ik ben heel onzeker door mijn achtergrond. Ik heb jaren geleden te horen gekregen dat ik niet zwanger kon worden. Toen ben ik ineens wel zwanger geworden en dat was een totale shock maar uiteraard mega blij en nu blijft het in mijn hoofd spelen dat het nu wel is klaar kan zijn met mijn geluk.
    Eigenlijk wil ik het hier gewoon kwijt omdat ik het in mijn omgeving niet kwijt wil nog :)

sorry

4. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Hoeveel dagen is je ei geleden? Hou even 14 dagen aan na je ei en waag dan even een testje :)

5. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Normaal hou ik dat dus erg bij met een speciale app. Is het niet zo dat mijn telefoon kapot is gegaan als ik het goed onthouden heb moet ik over max 4 dagen in ieder geval ongesteld worden. En was mijn ei rond de 10de

6. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.297
    394
    83
    Als je ei rond de 10e was tel er 14 dagen bij op (gemiddelde fase tusen ei en ongi worden) dan zit je op 24 april dat je ongesteld moet worden
    ik heb een lf van 15 dagen dus dat verschilt per persoon, als je de 26e niet ongi bent en de test is negatief zou ik contact opnemen met de h.a.

7. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland

Deel Deze Pagina