Ik ben 10 weken en 2 dagen zwanger, heb de gehele periode weinig last gehad van zwangerschapssymptomen. Afgelopen zaterdag kreeg ik tijdens het winkelen ontzettend last van mijn onderrrug. Later die middag kreeg ik wat menstruatiekrampen, tevens met afvegen wat oud bloed in mijn onderbroek. De krampen werden in de loop van de avond heftiger. Ook begon ik wat heftiger en dieprood te bloeden (dit was alleen met het afvegen) Later die nacht kreeg ik heftige krampen (leken wel op weeën) Het bloedverlies was op zijn heftigst wanneer ik op de wc zat (ik liet plasjes bloed en stolsels 'vallen') Het vruchtje heb ik niet gezien. Deze heftige krampen hielden ongeveer 30 min. aan. Later die ochtend had ik nog van dit soort hefige krampen, na ongeveer 30 min hielden de krampen op. Het bloedverlies is nog heel minimaal (paar druppels) Aanstaande woensdag zouden wij voor het eerst naar de VK gaan. Ik had me er zo op verheugd, ik was de weken aan het aftellen. Nu ben ik heel bang dat het afgelopen is... Ik probeer me enigszins positief te houden door het feit dat het bloeden niet veel en heftig was. Daarintegen waren de krampen wel erg heftig, het leken wel op weeën. Toen ik gisternacht op de wc zat, heb ik gehuild, van de pijn en het idee dat ik waarschijnlijk een miskraam heb. Ik had niet gedacht dat ik daar zo emotioneel en heftig op zou reageren. Ik moet eigenlijk de afspraak bij de VK afwachten, maar mijn gevoel zegt wat anders.. Groeten, Jaleesa
Ooow Ik zou morgen gelijk de VK bellen hoor, bloedverlies hoeft niks te betekenen maar als het dus gepaard gaat met veel (pijnlijke) krampen dan kan het op een mk duidden! Morgen toch even bellen hoor........... Ik wens je veel sterkte! Liefs Eleni
ik zou ook even bellen vinden ze gerust niet erg! Misschien kunnen hun je van je onzekerheid afhelpen.... je leest vaak genoeg dat na bloed verlies alles toch nog goed is... sterkte meid en laat je t ff weten?
Ik zou ook vandaag even bellen met de verloskundige en vragen of ze een echo willen maken. Op die manier weet je in iedergeval waar je aan toe bent.
hoi meid! ik zou ook bellen hoor! misschien kunnen ze je ergens tussen plaatsten voor een echo en dan ben je van die onzekerheid af... Hopelijk is alles nog goed maar als het niet zo is is het wel zo fijn om dit zo snel mogelijk te weten,,, sterkte!
Ik zou ook bellen ,weet je tenmiste waar je aan toe bent, het hoeft biks te betekenen maar het kan ook een miskraam zijn natuurlijk .... Zoals ik het altijd begrijp is het dat 50% / 50% is met bloedverlies in zwangerscjhap ! Ik hoop voor je date aan de goede kant staat .. Succes en heel eel sterkte als het niet goed zit! knuffel
Bedankt voor jullie lieve berichtjes, dat doet me goed De VK heeft tussen 13 - 14 uur tel. spreekuur. Kan pas om 10 voor twee bellen. Hoop dat ze me ergens tussen kan proppen. Ik verlies nog steeds bloed, weliswaar heel weinig, maar tis wel bloed. Ik laat jullie zeker weten wat de uitkomst is! Heb net toch geprobeerd en ze namen op. VK gaf aan dat stolsels meestal geen goed teken zijn, maar dat ze niets zeker kon zeggen. Ook had ze geen ruimte om mij eerder te onderzoeken. Moeten dus echt tot woensdag afwachten. Gr. Jaleesa
echt balen dat je niet eerder terecht kan zit je nog 2 dagen in onzekerheid! Ik zal voor je duimen dat alles toch nog goed komt heel veel sterkte
Rood bloed en krampen, aiai... Ik hoop dat je vandaag nog terecht kan. Heb je al eens een echo gehad?
anders moet je naar spoed gaan en erop aandringen dat je een echo wil ..ik vind het toch niet normaal dat je vk je er niet tussen neemt dit is toch een spoedgeval ..bij mij als ik nog maar ben gevallen (en dan nog niet op men buik) moet ik van haar al gelijk komen voor een controle
ja idd.. ik vind t ook eigenlijk wel vreemd dat je niet mag komen heb je al een ander echo bureau gebeld miss willen ze je daar wel helpen en anders miss via je ha miss als hij belt dat ze je er wel tussen willen stoppen