heey meiden wie van jullie heeft er nog meer zijn NOD op 23 maart ben er namelijk best benieuwt naar groetjes monique
heey meiden het is idd best spannend hebben jullie ook al wat dingen waar van je zeg hé? ik heb zelf al wat daagjes last van ongi krampen maar toch net iets anders en veel misselijk en ook overgeven en super moe en ook me (.)(.) doen pijn ik ben echt zo nerveus liefs
Ach, ik durf niet meer op mijn eigen lichaam te vertrouwen De afgelopen 7 maanden (nu 8e ronde) was ik er iedere maand van overtuigd dat ik zwanger was, met vorige maand als toppunt. Ik wist het echt zeker, had ontzettende pijn in mijn onderrug, moe, geen trek in eten, pijnlijke boobs, stemmingswisselingen, steekjes in mijn onderbuik, maar helaas ook die keer was het niet raak ale: Nu mijn NOD er weer aankomt moet ik zeggen dat een paar 'symptomen' hetzelfde zijn, moe, onderrug, boobs, steekjes maar daarbij ben ik nu misselijk en als ik niet misselijk ben vreet ik me tonnetje rond aan alles wat ik tegen kom Maar zoals ik al zei durf ik niet meer op mijn lichaam te vertrouwen, ben te bang voor weer zo'n grote teleurstelling als de afgelopen keer toen ik toch ongi werd. Maar stiekem hoop ik toch een beetje dat het misschien deze keer wel zo is Hoelang zijn jullie al bezig?