rare menstruatie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nummer 4, 29 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    hallo allemaal :p
    ik heb even een vraagje :idea:

vanaf december hebben wij besloten om zwanger proberen te raken van ons vierde kindje.

nu had ik sterk het idee dat het deze maand al wel eens raak zou kunnen zijn.
    heb een altijd een hele regelmatige cyclus van 28 dagen,en gebruik al 9 jaar geen pil meer.
    was misselijk,had zere borsten,was moe en rare buikpijn.
    en weet na 3x zwanger te zijn geweest hoe het een beetje voelt.
    maar nu verwachte ik op maandag 26 jan mijn menstruatie.
    tot mijn grote verbazing werd ik dus vrijdag 23 jan zonder voorbode ongesteld.
    en een uur nadat het begon heb ik echt verkrampt op de bank gezeten en uiteindelijk na 2 paracetamol in slaap gevallen.
    zaterdag zette het niet echt door maar had wel erge buik en rugpijn.
    zondag stapte ik uit bed en schrok me dus een hoedje :confused:
    voelde en hoorde dat er wat op de vloer druppelde.
    zat ik dus onder het bloed en ben snel naar de douche gerend.
    hele heftige ongi dacht ik nog,,daarna bloeding gelijk weer normaal en pijn was ook weg.
    was dit nu omdat het niet goed opgang kwam en toen het eenmeel wel zo was er in 1x alles loskwam,,,,,,of is er iets mis omdat ik nog nooit zo'n erge pijn gehad heb tijdens de menstruatie.
    wel pijn maar dit sloeg alles.

alvast bedankt voor het aanhoren van mijn klaagzang :oops: :oops: :oops:

2. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    je had voor de zekerheid een testje kunnen doen want als het bijv een miskraam zou zijn geweest had je nog hgc in je urine maar ik heb ook de ene keer hele erge last van me ongi en de andere keer weer niet soms heel erg veel bloedverlies en de andere keer weer bijna niets het is elke maand maar weer afwachten hoe het gaat lopen

3. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    hay bedankt voor je snelle antwoord.
    had wel een test gedaan maar was negatief.denk ook dat het een kwestie is van TE GRAAG willen en daarom onbewust het tegengehouden heb?
    alleen heb ik nog nooit gehad dat het bloed langs me benen liep en de vloer vol zat,was niet echt leuk voor de oudste 2 kids want die waren erbij.gelijk de oudste maar even een beetje voorlichting gegeven,hihi.

groetjes

4. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    hahaha ja als je het niet vertrouwd kan je altijd effe naar de HA bellen of gaan en het verhaal vertellen misschien heeft het wel met iets anders te maken van binnen ofzo en het te graag willen denk niet dat het daardoor komt dan had ik dat al 20 maanden gehad of andere rare dingen hahaha

5. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    nog ff mij,,ben gewoon op 1 of andere manier erg onzeker omdat mijn laatste bevalling niet echt makkelijk was{ze was een sterrekijkertje}en dat ik daarna best wel vaak buikpijn heb gehouden.
    dus vandaar mijn bezorgdheid omtrent zwanger raken.
    wat zit de mens toch raar in elkaar qua denken?!

6. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    ja ik denk dat het gewoon effe afwachten is en zoals ik al zei als je dingen niet vertrouwd gewoon naar de dokter gaan en alles uitleggen die kan je meer duidelijkheid geven over bepaalde dingen en wie weet je achtergrond stuurt hij/zij je wel door naar de gyn

7. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    ben als de dood om langs de ha te gaan :oops: :oops: heb 3 jaar terug een inwendige echo gehad en toen was alles goed.ben toen ook vrij snel zwanger geraakt van nm 3 :p :D
    maar het is meer een gevoel :(:
    ach ja geduld is dus niet mijn sterste kant en schaam me daar ook voor.
    mag niet klagen want heb al 3 kinderen.
    en heb een schzus die al 2 jaar voor de tweede bezig is :(
    dus kijk het nog even aan{bedoel ivm pijn en bloeding}.jij veel succes met zwanger raken :)

8. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    nou hoef je je niet voor te schamen hoor ik heb ondertussen ook geen geduld meer hahaha

ja bedankt ;)

Deel Deze Pagina