weet dat het niet mijn taak is maar zie dat de jarige niet gedaan zijn vandaag. beetje jammer want is zo'n mooie dag haha Becky (23), Bibiche (28), brussie (33), Frank (30), Kaatje85 (22) , Louisa (34), Marissa (28), Mirrimpie (30), petra27 (29) Meiden gefeliciteerd en hoop dat jullie ook een leuke dag hebben gehad. Liefs kaatje85 ( sinds vandaag 22 )
Lang zulle ze leven, lang zullen ze leven, lang zullen ze leven in de gloriaa, in de gloriiiiaaaa in de gloriiiiaaa....................HIEPERDEPIEP Hoeraaaa! HIEPERDEPIEP Hoeraaa!
Van harte gefeliciteerd meiden, Hopelijk hebben jullie een hele leuke dag gehad met veel cadeautjes. Liefs Hummel.
Dank jullie wel! Het leek er even op dat IEDEREEN mij was vergeten! 't Begon bij mijn vader, toen mijn schoonzusje... 'k Moest er bijna van
wordt wel vaker vergeten..22 maart waren ze ook iedereen vergeten en ik werd toen nog wel 27 Meiden alsnog van harte gefeliciteerd..hopelijk hebben jullie gisteren een mooie en leuke dag gehad
De meiden die vanddag jarig zijn van harte gefeliciteerd en nog vele mooie jaren toegewenst. Fijne dag!, zal vast wel lukken als ik naar buiten kijken, heerlijk weer, hier althans
dank jullie wel. moest gister gewoon werken maar vier het morgen de hele dag en avond dus dat komt zeker goed ( nou hopen dat het zonnetje blijft schijnen) xxx