Doen ze een LEO zo weinig?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door LW85, 22 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Omdat ik inmiddels alweer 6 maanden bezig (voor een tweede kindje) ben in de mmm en slechts 1x een (twijfelachtige) eisprong heb gekregen en alle andere pogingen niet eens tot eisprong zijn gekomen, ben ik aan het denken aan een LEO.
    Mijn eierstokken zitten vol kleine follikels door de pcos. Gevolg is dat ik bij lage dosering hormonen niet of heeeeel traag reageer, maar bij iets ophogen zitten er binnen enkele dagen 4 tot 7 grote follikels, wat dus weer teveel is.

Voor mij lijkt een LEO het proberen waard maar ik ben aan het zoeken waar ze dit doen en eigenlijk kom ik nergens (in de buurt van Rotterdam) een ziekenhuis tegen waar ze deze uitvoeren.
    Is hier een bepaalde reden voor?

Mijn eigen gyn. (en tevens fertiliteitsdeskundige) is t/m 2e week sept. op vakantie dus haar kan ik het niet vragen.

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik ben onder behandeling geweest in het noorden van het land. Ik had ook PCOS en heb mijn gyn gevraagd of een LEO een optie zou zijn. Maar in ons ziekenhuis doen ze die ingreep niet, omdat het heel vaak geen effect heeft. Mijn ziekenhuis zag de meerwaarde er niet van in. Anders had ik het zeker geprobeerd.

3. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Hier een LEO behandeling gehad. Mocht je er meer over willen weten stuur me dan maar een privé bericht ivm privacy (plaats ziekenhuis)

4. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Krijg je clomid? Wat bij mij hielp. was op dag 3,5,7 innemen. Ik reageerde op 50 te heftig op alle dagen. Zo'n gemiddeld zes eiblaasjes. En op dag 3,5,7 50 kreeg ik er 2-3. Dit op advies van de arts.

Deel Deze Pagina