Doen ze moeilijk?

Discussie in 'De lounge' gestart door 1234, 21 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1234

1234 Niet meer actief

Dank je wel! :) Hoop het ook!

2. Moonchild82

Moonchild82 Actief lid

8 mei 2007
    455
    1
    0
    Postbode & Interieurverzorgster
    Hoofddorp
    In mijn ervaring valt het over het algemeen wel mee.
    Kijk als je met meerderen binnenkomt, dan misschien dat ze wel wat zeggen, maar als je alleen binnenkomt, dan zeggen ze vaak niks. Mochten ze toch wat zeggen, dan kan je het altijd nog uitleggen natuurlijk, en meestal is er wel begrip voor.

3. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Werk zelf als verpleegkundige in een zkh, en als mensen vooraf bellen is het eigenlijk altijd goed. In overleg is er gewoon heel veel mogelijk. Ik zou dus niet zonder telefoontje er heen gaan. Mochten ze toch bezwaar hebben, omdat het bijv rustuur is, kun je ook voorstellen om, als de conditie van je moeder het toelaat, even naar het dagvertrek te gaan bijvoorbeeld, zodat jullie de andere patienten niet storen.
    Veel sterkte en beterschap voor je moeder!

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    L 4ever @ Lieverd wat lees ik nou?
    Het jaar zit je ook niet mee he!
    ik kan je alleen een dikke knuf geven heel veel sterkte voor jullie , en geef je mams ook een knuf

Veel liefs van mij en manlief.
    We denken aan je .

En als je wil praten weet je me te vinden he!

Ps": Ik weet niet hoe het gaat in andere ziekenhuizen maar dat komt vast goed.
    Je hebt al genoeg antwoorden ook.

5. 1234

1234 Niet meer actief

Nou zo te horen doen ze dus niet moeilijk...

Marnat, dankjewel! Nee tis een raar jaar. Alsof een kindje verliezen niet al genoeg is. Dan ook nog te horen krijgen kort daarna dat je moeder kanker heeft. Longkanker met uitzaaiingen. Ze hebben niet zulke hele hoge verwachtingen voor haar. :(

2011 is het zwartste jaar voor mij tot nu toe. En het is nog maar april. Maar wat een #%*&^%$#$% jaar!

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    L4ever@ Meis idd een ***** jaar ik hoop en duim dat er toch nog wat zon schijn voor jullie komt.
    Geen hoge verwachtingen? kunnen ze niks meer doen?
    En wat fijn dat ze niet moeilijk doen !

Wanneer ik kaars brand voor me zelf brand ik ook voor jou!

7. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Bij mijn grootmoeder deden ze ook nooit moeilijk. Ze was ook rustiger als mijn vader, moeder of ik er was. Toen ze haar van kamer moesten verplaatsen hebben ze zelfs gebeld of 1 van ons kon langskomen zodat ze niet te hard te keer zou gaan.

8. 1234

1234 Niet meer actief

We zijn zaterdag geweest en er werd nergens moeilijk over gedaan. Ik denk dat als ik kwam zonder wat te zeggen dat ze er ook niet moeilijk over deden.

Marnat, dankjewel voor de kaarsjes branden.
    We gaan er natuurlijk voor dat ze gewoon geneest, maar 20 % met deze vorm van kanker haalt de 5 jaar, en de rest dus niet. :(

9. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    ik wil je alleen even heel veel sterkte wensen en hoop dat je moeder nog heel lang bij jullie mag blijven

10. mugje

mugje Actief lid

28 jul 2010
    379
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte, hoop voor alle geluk voor de andere helft van 2011!

11. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Allereerstbheel veel sterkte meid :(
    Mijn ervaring is dat ze hierover niet moeilijk doen, als je je maar netjes en rustig gedraagt en niet met 10 man op de kamer zit waar nog andere zieken liggen.

12. 1234

1234 Niet meer actief

Bedankt Tuttie, mugje en Sisa!

We zijn naar een speciale woonkamer gegaan waar we een uurtje hebben gezeten zaterdag. Ze was blij verrast dat we er waren, want we kwamen onverwachts en ik had haar 2 maanden of zo niet gezien.

13. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Ze doen indd niet moeilijk. Afgelopen vrijdag ben ik ook geweest inhet emc, want daar ligt een vriendin met die rotziekte. :x

Verpleegsters zijn allemaal zo vriendelijk, doen absoluut niet moeilijk. Ik was er ook niet tijdens bezoekuur maar veel eerder.

Sterkte met je moeder.

14. 1234

1234 Niet meer actief

Dankje! En jij ook sterkte met je vriendin! :(

Wie weet ben ik je wel tegen het lijf gelopen toen zonder te weten dat jij Engeltje1 van zp was. ;)

15. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

ja daar zat ik ook even snel aan te denken!
    zou je dan liever onder andere omstandigheden ontmoeten ;)

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    L4 ever@ Meis hoe gaat het nu met je moeder?

17. 1234

1234 Niet meer actief

Hey Marnat, lief dat je ernaar vraagt.

Ze heeft nu twee chemokuren achter de rug en ze krijgt ook bestralingen nu. Ze is nu zo goed als kaal op haar hoofd en veel duizelig en voelt zich niet erg lekker...

Gisteren is ze in het zkh opgenomen :( omdat haar nieren niet goed functioneerden. Ze moet met de chemo's namelijk extra veel drinken en daar heeft ze moeite mee. Ze is ook misselijk en dan staat dat haar tegen. Dus ze kreeg een nierspoeling en het zkh en als het goed is mag ze ook weer naar huis vandaag.

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Meis ik ben lief nee zonder gek heid.
    Wat vervelend dat ze zo misselijk is geeft ze ook over ?
    En water drinken dan help dat of ook niet?
    Hoop dat ze vandaag thuis komt lieverd dikke knuf voor mams en jullie natuurlijk.

Ik brand kaarsen vandaag ook voor jullie!

19. 1234

1234 Niet meer actief

Dankjewel Marnat! :)

Ze hoeft niet over te geven. En ook water drinkt ze niet zo graag. Maar ik denk dat ze nu toch wat beter haar best gaat doen met drinken, want dit is natuurlijk ook niet wat ze wil...
    Schijnt ook niet dat koffie erbij meegerekend mag worden.

Deel Deze Pagina