Onze poes heeft 2 favoriete speelgoedmuizen. Een grote en een kleine. Op een gegeven moment merkte ik dat ik de grote al een tijdje niet meer had gezien. Dus man en ik zoeken. Nergens te vinden. Niet in de woonkamer, niet in de keuken, onder ons bed gekeken, achter en onder de slaapbank in de logeerkamer.... gewoon foetsie. Buiten kon niet, want ze heeft geen kattenluik. Komen we na een weekje vakantie thuis, ligt die muis ineens weer in de kamer WAAR had ze die dan verstopt?
Hier haal ik één keer in de zoveel tijd de banken van de plaats om vervolgens een stuk of 5 speeltjes/muisjes te vinden. Ze spelen er nooit lang mee, ze zijn altijd zo kwijt!
whahahhahaha echt ik heb er striae bijgekregen op mijn buik van het lachen. Ik heb op t moment ook katten, waarvan 1 echt schijt aan alles heeft, en dan vooral aan mij. De streken die ze uithaald: - De poes die ik uit de opvang heb gehaald is van de straat geplukt in roemenie... die heeft werkelijk schijt aan alles. Ze poept netjes op de bank.. totdat ik naar haar kijk.. dan gaat ze er naast zitten en mij interessant aankijken. ( de bak is altijd schoon) - Als ze al op de bak zit, dan heeft ze als hobby zoveel mogelijk steentjes eruit te gooien.. dit doet ze dus ook als ze niks op de bak heeft gedaan. Vooral 's nachs vind ze het leuk mij hiermee wakker te maken. -Als ze besluit een grote boodschap te draaien, dan is het hele huis vergeven van haar lucht en is er niet meer normaal adem te halen ( heb ik laten checken... ze is niet ziek). Na de boodschap gaat ze vrolijk even haar ster presenteren aan je, ongeacht waar je zit of bent.. en als je niet kijkt gaat ze als een malle mauwen om je aandacht te trekken en vervolgens draait ze dr kont naar je toe.. Ook bij visite Ze heeft een haarfetisj, met nathaar moet er perse aan mijn haar gezeten worden, dan gaat ze er eerst op kauwen en als dat klaar is doet ze haar kop eronder alsof ze een pruik past.. en blijft dan heel vrolijk voor zich uit kijken. Als ik haar waarschuw kijkt ze alsof ze een lama hoort schijten en gaat vrolijk door waar ze mee bezig was, het is immers HAAR huis haha. Ze vind dan ook dat ze overal mag komen, dus springt alle deuren open, en zelfs kasten die op een kier staan moet ze in, waardoor ik vooral toen ik haar net had nog weleens schrok omdat ze op me zat te loeren. Een keer zat ze in de toiletpot.... ik schrok me rot toen ik half mijn broek openmakend de wc opliep. Als ze op je wil liggen, doet ze dat gewoon. Of je nou wil of niet, mw komt op je liggen. Soms op de meeste gekke manieren... en het liefst met haar ster in je gezicht. Ze begroet je bij binnenkomst om vervolgens kenbaar te maken dat ze haar vlees wil hebben voor het avondeten, doe je dat niet, kijkt ze je de hele avond kwaad aan, en gaat kijken of ze iets kan slopen. Kan dat niet, gaat ze de hele avond heen en weer door het huis rennen. Ze ziet er schattig uit, maar ondertussen haha.. Mijn andere kater van 7 vind alles wel best, die is vooral erg lui en wil graag knuffelen en tegen mij aan liggen. Speelt veel met die Roemeense tuthola.
Hahahahahahaha die Roemeense tut is bijna een kopie van de mijne ik weet alleen niet of ze van Roemeense makelij is hahahaha
Hahaha die van ons wil er nog wel eens in gaan rollen! In de beetjes die bv op de grond gevallen zijn na t draaien van een shaq. Na een verjaardag kan je precies zien waar de shaq roker gezeten heeft, want dan ligt madam erin te draaien... Hebben wel eens gewoon een pluk shaq op de grond gegooid, maar daar deed ze niets mee. Het is echt alleen met die kruimels..
Gisteravond kom ik thuis, en er hing me toch een verrotte vislucht in ons huis, alles afgezocht, onder bank, onder de tafel, onder dresiorre, enzo,enzo. We konden niets vinden. Hoor ik op een gegeven moment mijn vriend heel hard vloeken, wat bleek er lag een dooie muis in zijn schoen, en laat hij nou die schoen toevallig die dag hebben aangehad en daar kwam die stinklucht dus vandaan, echt niet normaal hoe erg dat stonk.
Oooh te smerig! Kat van m'n ouders rooie dat is echt n jager Die komt zelfs met mollen aan zetten luid miauwend komt i dan aan Kijk eens wat ik voor jullie heb mee genomen ben je niet trots op me? Voor een paar zomers terug heb ik me rot gelachen om rooie, d'r liep n kever in de tuin en dat zag i,ging er mee spelen en op t laatst had i n poging gedaan om m op te eten. Ik heb n kat nog nooit zon vies gezicht zien trekken echt zooooo grappig Gelijk drinken uit de vijver hahahaha