Ik had t idd al gelezen hahaha Kan er wel om lachen, maar denk dat het niet leuk is als je ernaast woont
nou ben ik erg paarden gek. En ben ik heel blij dat ik ze v.u. het raam in de woonkamer kan zien. Maar om ze nou in de gang te gaan houden.... Nee dat gaat me echt te ver. Heb wel eens met paard en al in m'n moeders gang gestaan om een appeltje te bietsen maar daar zijn we uiteraard weer achteruit uit vertrokken. Dat mens is kierewiet! Hoop voor dat paard dat die gang wel redelijk breed is geweest, anders kan je donderop zeggen dat ze vaak heeft klem gelegen. Om over de rest van de ongemakken nog maar niet te spreken. Rare mensen heb je op de wereld.
Die vrouw bedoelt het misschien goed, maar ik ben blij dat de dierenbescherming heeft ingegrepen ! En ik zou er ook niet graag naast wonen, bah wat zal dat stinken !
toen ik net geboren was,was mijn dementerende opa zo blij dat hij een paard voor me had gekocht. nou stond dat paardje (een shetlander) in de tuin.mijn moeder wist nog van niks. nou was dat paardje ontsnapt en bij mensen een straat verder tegen de auto aangelopen en toen de gang in belt die man de politie dat dat paard in zijn gang stond,werd hij niet geloofd omdat het bijna carnaval was. mijn moeder heeft dus wel de schade kunnen betalen van die auto.
vind zeker goed dat ze hebben in gegrepen kan toch niet... zie die van mij al de gang in komen en daar blijven.. moet er niet aan denken