Wat was als kind jouw ultieme onbereikbare droom?

Discussion in 'De lounge' started by Victoria30, Jun 23, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

Nov 1, 2016
    2,082
    320
    83
    Female
    Als kind wilde ik graag een tweelingzus hebben. Niet dat ik mijzelf zo geweldig vond, maar het leek mij de meest ultieme band die je met iemand kon hebben. Welke onbereikbare dingen wilde jullie heel graag toen jullie iets jonger waren?

2. Nasibal

Nasibal Actief lid

May 22, 2016
    174
    48
    28
    Horssen
    Ik wilde een tijger als huisdier. Of een paard... Maar het liefste een tijger :rolleyes::D

Edit: toen was ik nog wel heel jong hoor

Victoria30 likes this.
  3. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Ik keek als kind graag naar een tekenfilm over een meisje die een magisch spiegeltje had waar ze de mooiste dingen mee kon toveren. En ik wilde dat ook zo graag. Dus legde ik elke avond bij het slapen gaan mijn spiegeltje onder mijn kussen in de hoop dat elfjes die voor mij zouden komen betoveren. Vervolgens stond ik dan 's ochtends op met een hart vol verwachting maar wanneer ik mijn zelfgemaakte spreuk opzei gebeurde er helemaal niks. Vond dat zo stom:( Uiteindelijk heb ik het na een tijdje maar opgegeven.

4. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

Dec 14, 2016
    2,115
    1,090
    113
    Female
    Nederland
    Ik wilde eerstehulp arts worden. Nu vind ik het nog steeds jammer dat ik geen geneeskunde heb gestudeerd, al zou ik uiteindelijk wrs voor gynaecologie hebben gekozen en betwijfel ik of ik de werkdruk van een arts aan had gekund.

mamadeliefste likes this.
  5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik wilde een dolfijn in onze vijver.

PenK, manamana, nizzie86 and 4 others like this.
  6. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Ik wilde met mijn nichtje steeds maar in 'Geef nooit op', denk dat we wel 10 brieven geschreven hebben met de meest uiteenlopende wensen :roflmao: nooit gelukt.

nizzie86, mama en zoon and DastyQueen like this.
  7. Glass

Glass Fanatiek lid

May 29, 2017
    2,192
    1,053
    113
    Female
    Ik wilde graag een broer, of een zus maar liever een broer. Of een vader :)

8. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

Een zusje (heb alleen maar broers) en blond krullend haar :rolleyes:

mama en zoon likes this.
  9. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Onbereikbaar niet helemaal. Ik kan natuurlijk ooit de staatsloterij winnen. Maar mijn ultieme droom is een groot Yacht om mee op vakantie te gaan in St. Tropez of de caribian.

10. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Ik wilde in de Pokemonwereld wonen. :oops:

Biny, Beertje8 and jessy77 like this.
  11. Marchella

Marchella Niet meer actief

Verloskundige worden..

12. Hippo89

Hippo89 VIP lid

Dec 11, 2012
    7,373
    343
    83
    Female
    wonen in een sprookjes wereld, en kunnen toveren

13. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Ik wilde dat er een berg in onze achtertuin stond zodat ik elke dag kon skien :D

Ysabella and Victoria30 like this.
  14. Betsy

Betsy Niet meer actief

Ik wilde brandweerman worden. Met de nadruk op brandweerMAN. Want dan mocht je een brand blussen en je had een piemel.... :roflmao:

15. 2augustus1992

2augustus1992 Niet meer actief

Mijn ultieme droom was om veel vrije tijd en geld te hebben. Ik ben nooit ambitieus geweest maar wilde veel van de wereld zien dus zorgde ik dat ik zo min mogelijk werkte maar wel zo dat ik mijn hypotheek kon betalen en daarnaast geld overhad om te sparen en ook om dingen te kunnen ondernemen.
    Het is allebei uitgekomen.

16. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik wilde een grote broer en een zolderkamer, ik kreeg twee broertjes.

Deze zijn inmiddels een stok groter dan dat ik ben dus met die grote broer is later uit gekomen.

Ik was heel blij dat mijn eerste een jongen was en toen we later verhuisde naar een huis met een zolder kwam mijn meisjesdroom uit al was het toch een beetje anders.

17. disaro

disaro Fanatiek lid

Aug 18, 2014
    2,036
    251
    83
    Ja dit was ook mijn droom vroeger.

18. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Ik ga ook voor de tweelingzus.
    En kunstschaatster worden, want het was altijd zo leuk om te schaatsen op de sloot :rolleyes:

Maar de grootste wens was toch het ontmoeten van 2 mensen. Ik heb vanaf kleins af aan altijd hele levendige dromen gehad over een man en een meisje die ik in het echte leven niet kende. Was altijd dezelfde droom, en ik wist dat er een bijzondere band was tussen ons, alleen ik had ze dus nog nooit gezien :rolleyes: Ik wenste iedere avond om hun te ontmoeten.
    Nu, jaren later, die man uit de droom ben ik al 6 jaar mee samen, en dat meisje is mijn dochter. :)

19. iMoeder

iMoeder VIP lid

Oct 30, 2015
    5,943
    6,290
    113
    Ik wilde paarden houden later. En dan alles te paard gaan doen. Want ik vond auto's maar stom.

20. Micera

Micera Fanatiek lid

Jun 23, 2013
    3,296
    547
    113
    Een prima ballerina worden :p

Share This Page