Is die link wel betrouwbaar? Je hebt ook van die sites die dan meteen ff je wachtwoord opslaan voordat ze je doorlinken.... Hier doet ie het trouwens ook niet
zelfs deze link pakt hij niet en uitgerekend nu moet ik bij mijn hotmail vanwege een belangrijk bericht:x
hier doet hij het ook niet en krijg een melding dat het certificaat is ingetrokken via Chrome. ik denk dat ze hem zelf uit de lucht hebben gehaald om de beveiliging te controleren.
Bij mij doet ie het ook niet. En laat dat nou juist het eerste doen wat ik smorgens nakijk, mijn mail. :x Dacht al dat het hier aan het internet of de computer lag whaha.
Bij mij doet die het wel weet niet goed hoe ik het moet uitleggen doe mijn best als ik inlog op hotmail.com dan doet hij het zeker niet na wachtwoord te hebben ingedrukt maar als ik kijk in mijn geschiedenislijst in mijn browser dus en ik klik eerst de eerste 4 letters van hotmail in dan zie ik hotmail.en dan mijn emailadres en nog wat tekens noem maar op als ik daar op klik kan ik wel in mijn postvak in komen SNAP JE HET NOG
Ik heb eerst even mijn cache/geheugen (In IE bij extra - internetopties) geleegd en toen deed hij het weer.