Hallo allemaal, De titel zegt het al ik ben nu 37 weken en heb sinds gisteravond een soort van menstruatie achtige kramp in mijn onderbuik, ook heb ik af en toe steken in mijn vagina zeg maar en steken in mun rug. Ik herken dit helemaal niet van mijn 2 vorige zwangerschappen.. Het is niet echt regelmatig of iig ik kan er zelf niet veel van maken. Wel werd ik er afgelopen nacht wakker van en dan zakte het weer af en viel ik weer in slaap... Nu overdag wel een zeurderig gevoel zeg maar. Nu maak ik me een beetje zorgen want bij de 1ste had ik niet in de gaten dat ik al echt aan het bevallen was, leek meer op gewoon kramp in mijn rug en toen ik de vk gebeld had en ze kwam had ik al 6 cm ontsluiting. De hele bevalling heeft ook maar 7 uur geduurd. Bij de 2de spoedkeizersnee gehad dus geen weeen oid. Nu heb ik morgenvroeg weer een controle bij de gyn staan, dus vind het stom om nu te bellen, omdat het voor mijn gevoel niet echt weeen zijn, maar dat was de eerste x ook niet mijn gevoel.. Wat denken jullie??? Groetjes
Ik zou zeker bellen gezien de ervaring van jouw eerste bevalling. Niet twijfelen maar gewoon bellen. Laat het aan de vk over om te bealissen of het tot morgenvroeg kan wachten. Dat zou ik doen tenminste...
Toen mijn vliezen waren gebroken zat ik een halve dag te wachten op de weeen. Het begon met hele lichte menstruatiekrampjes. Maar ja zo ging dat bij mij.
Ik heb hetzelfde! Aan de VK gevraagd afgelopen vrijdag... Indaling of voorweeën. Zolang ik geen bloed/vruchtwater verlies, en de krampen niet met regelmatig komen was het echt voorwerk volgens haar... Maar goed, dit is mijn eerste, en bevallen is voor mij nog een beetje vroeg... Dus misschien een ander verhaal?? Als je het niet vertrouwd, gewoon je VK bellen hoor! Zeker omdat je andere bevalling zo snel ging!
Bedankt dames, Toch maar even gebeld en de gyn dacht aan voorweeen of begin van de bevalling iig niet iets om me echt zorgen over te maken en mocht het erger worden hebben ze een notitie gemaakt dat ik dan meteen mag komen en anders gewoon morgenvroeg op controle... Dus we w88 af
tegen mij zeiden ze vorige week: alles is begonnen. but don't get your hopes up want de mijn is er nog steeds niet.