Ik wil graag een paar mooie/leuke maar vooral zachte sierkussens voor op de bank. Wil ik al een tijdje, maar nu we lootjes gaan trekken voor de Kerst leek dit me wel een leuk kadootje om te vragen voor op mijn verlanglijstje. Beetje laat...dus nog even gaan shoppen in een winkel om te kijken wat ik wil is er niet meer bij. Weten jullie of er bep. merken zijn die je wel, of juist niet moet bestellen? Ik wil voorkomen dat ik van die kriebelkussens vraag
Ik had vrije prijzige kussen van riviera maison maar daar ging zovaak drinken overheen, werden snottebellen aan afgeveegt etc etc. Nu heb ik al 3 jaar goedkope kussenhoezen van "bont" van de action/bigbazaar/kruidvat met kussens van ikea erin. Bevalt prima. gooi ze regelmatig in de wasmachine en 1x per zoveel tijd vervang ik ze. Die hoezen zijn rond de 3/4 euro per stuk en ik heb er 6 dus dat is goed te doen. Ze staan nu weer in de blokker folder
Inderdaad niet de te duren nemen. Ze gaan hier vaak in de was en pillen net zo snel. Ik heb ze van ikea gehad, leen bakker, markt.
Tja, daar valt zeker wat voor te zeggen! Ik heb er eentje van 'Koeka', prachtig vind ik die. Daar zou ik er best nog een paar van willen hebben. Maar zooo duur. Die stijl vind ik overigens wel heel mooi. Dus niet met een print oid.
Ik heb nu hoezen van de action. Daarvoor leenbakker. Als ik deze zat ben haal ik weer nieuwe. Ze zijn satijnachtig. Heerlijk stofje. Moet je wel van houden natuurlijk.