Mijn zoontje gaat sporten. Ik ben nu al 3 weken op zoek naar echte sportschoentjes die hem goede steun geven. Maar ik kan ze niet vinden in zijn maat (maat 26 of 27). Ik had al wat besteld, maar die zaten te losjes dus teruggestuurd. Waar kopen jullie sportschoenen voor jullie kleuter?
Bij Meys & Co - winkel voor kinderschoenen in Amsterdam-Zuid Dl heeft van die witte met klitteband en gele zolen (type Frankfurt van Rucanor).
Zaalschoenen of voor buiten? Mijn dochter met hele smalle voetjes heeft zaalschoenen van Asics en die zitten prima.
Op de website van Intersport zie ik in maat 26/27 verschillende schoenen van Adidas, sommige zelfs met korting
Nike air max gebruiken mijn Kids als sportschoenen. Je hebt ook zaalschoenen voor Kids van Nike en Adidas.
Bij Decathlon ook in die kleine maatjes? Voor mijn dochter moest ik bij de babycollectie kijken toen...? Dus toen toch maar online besteld (ging in haar geval om zaalschoenen).
Decatlon vanaf maat 27 volgens mij bij de "gewone " afdeling zeg maar. Veel keus vondt ik. Succes met de zoektocht!